بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/18 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 213
  • - تعداد بازدیدکننده: 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در ایام‌الله دهه فجر؛ توانمندی‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری عرضه شد

معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رییس جمهوری از دستاوردهای فناورانه ایستگاه نوآوری شریف، برج نوآوری بنتک و کارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند.

~/Asset/News/News/Image/_Q6A8563_resize.jpeg

همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی؛ فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری شدند تا توانمندی ها و دستاوردهای فناورانه خود را عرضه و حمایت‌های مورد نیاز برای توسعه کسب و کار خود را ارائه کنند.



این بازدیدها از شرکت‌های دانش ‌بنیان و خلاق، استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌های مستقر در ایستگاه نوآوری شریف آغاز شد و مجموعه‌هایی چون پرسیس‌ژن، ایستگاه نوآوری شریف، امین‌فناور شریف و... با میزبانی از معاونان رییس‌جمهوری، دستاوردهای فناورانه خود را ارائه کردند.



فعالان این زیست‌بوم، همچنین درباره مشکلات و موانع پیش روی کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه موجود با معاون اقتصادی دولت گفت‌وگو کردند.



در ادامه این بازدیدها هلدینگ نوآوری بنتک به عنوان نخستین برج فناوری بخش خصوصی ناحیه نوآوری شریف و کارخانه نوآوری بایوتکس، بزرگترین مجتمع نوآوری زیست‌فناوری کشور نیز خدمات و دستاوردهای فناورانه خود را ارائه کردند.



بازدید از زیست بوم فناوری و نوآوری با حضور در کارخانه نوآوری آزادی ادامه یافت و فضای کار اشتراکی زاویه، شتاب دهنده ویکست، شتاب‌دهنده هنام فارمد، کارگاه نوآوری هفت و هشت، مرکز نوآوری علی بابا مستقر در این کارخانه محصولات خود را به معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رییس جمهوری معرفی کردند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155351
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین