بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/04/23 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 593
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان یزد خبر داد:

دفتر مالکیت فکری بنیاد نخبگان یزد راه‌اندازی می‌شود/ لزوم ارائه مشاوره‌های لازم به اجتماع نخبگانی

کلانتر با اشاره به لزوم ارائه مشاوره‌های لازم به اجتماع نخبگانی، گفت: دفتر مالکیت فکری در ذیل تفاهم‌نامه‌ همکاری بین بنیاد نخبگان استان یزد و مرکز فناوری و نوآوری یاران راه‌اندازی خواهد شد.

~/Asset/News/News/Image/تفاهم.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف کشور در توسعه اقتصادی و به منظور شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان و همچنین زمینه‌سازی برای جذب، حفظ و بکارگیری و پشتیبانی از آنان و تجاری­سازی فناوری­های آنان، تفاهم‌نامه‌ همکاری بنیاد نخبگان استان یزد و مرکز فناوری و نوآوری یاران، برای ارائه خدمت در زمینۀ مالکیت فکری به نخبگان و مستعدان‌برتر امضا خواهد شد.


سیدمهدی کلانتر؛ رییس بنیاد نخبگان استان یزد با اعلام این خبر گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مالکیت فکری و خانه علم و فناوری، مدیریت مرکز مالکیت فکری بنیاد از قبیل مشاوره در حوزه‌های مختلف مالکیت فکری، کمک به تدوین اسناد و ثبت دارایی فکری در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین زمینه‌سازی برای فروش دارایی فکری در سطح ملی و بین‌المللی، از مهمترین رویکردهای این تفاهم‌نامه است.


وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی، ارائه مشاوره‌های لازم به اجتماع نخبگانی  و برگزاری نشست‌های تخصصی، از دیگر مفاد این تفاهم‌‎نامه است.


رییس بنیاد نخبگان استان یزد تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه اقداماتی همچون صدور گواهینامه برای دوره‌های آموزشی، تأمین فضای فیزیکی جهت برگزاری دوره‌ها و نشست‌های این مرکز و ایجاد تسهیلات لازم به منظور بهره‌‌برداری آموزشی نیز در قالب همکاری دوطرفه انجام خواهد شد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151049
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین