بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/02 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 249
  • - تعداد بازدیدکننده: 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار نخبگان و مستعدان برتر استان البرز با خانواده شهدای دفاع مقدس

جمعی از نخبگان، سرآمدان و مستعدان استان البرز به منظور تکریم مادران شهید، با خانواده شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

~/Asset/News/News/Image/hjkjhkjj.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و با هدف تعمیق باورهای دینی و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه نخبگانی، جمعی از نخبگان، سرآمدان و مستعدان استان البرز به منظور تکریم مادران شهید، با خانواده شهید مسیح پاکدل؛ از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.



در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عنوان شد: شهدا با ایثار و ازخودگذشتگی‌شان، شکوه و سرافرازی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند و جایگاه امروز کشور و هر آنچه که داریم حاصل زحمات و جان‌فشانی شهدایی است که در سخت‌ترین شرایط، عزیزترین سرمایه خودشان را فدای جامعه و کشورمان کردند.



در ادامه افزوده شد: شهدا بدون چشم‌داشت و به دور از منفعت طلبی، در راه حفظ کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی، درست‌ترین راه را با هوشمندی و درایت انتخاب کردند و منشاء خدمات بی‌نظیری به اسلام و کشور شدند.



در این دیدار، مادر گرانقدر شهید معزز مسیح پاکدل نیز با بیان خاطراتی از این شهید گرامی و اشاره به نحوه شهادت وی، بر حفظ یاد و خاطره شهدا و سر لوحه قراردادن رفتار و منش آنها تاکید کرد.



در پایان این دیدار به منظور تکریم مادر شهید، ارج‌نامه بنیاد نخبگان استان البرز به وی اهداء شد.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148324
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین