بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/06/10 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 276
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری مطرح کرد:

ضرورت تعمیق انگیزه‌های معنوی برای خدمت‌رسانی به جامعه

بنیادیان گفت: نهادینه شدن مفاهیم قرآن در اجتماع نخبگانی، نقش بسزایی در ارتقاء بینش دینی و تعمق انگیزه‌های معنوی در خدمت‌رسانی به جامعه بومی دارد.

~/Asset/News/News/Image/بنیادیان 88.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سوره جاثیه و راز زمین‌گیری امت‌ها» به همت استان چهارمحال‌وبختیاری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.


در این مراسم، مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی را حرکتی ارزشمند توصیف کرد و گفت: اهتمام در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل جوان به ویژه مستعدان برتر، امری ضروری است.


وی با اشاره به مفاد سند راهبردی کشور در امور نخبگان، افزود: فراهم کردن زمینۀ تربیت قرآنی و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در اجتماع نخبگانی نیازمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند برنامۀ کتابخوانی با محوریت قرآن کریم است.


بنیادیان ادامه داد: جاری و ساری بودن مفاهیم قرآن در اجتماع نخبگانی علاوه بر اینکه آخرت فرد را تضمین می‌کند، در ارتقاء بینش دینی و تعمق انگیزه‌های معنوی در خدمت‌رسانی به جامعه بومی اثرگذار است.


رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: تلاش برای گسترش کتابخوانی و فرهنگ مطالعه در جامعه وظیفه‌ای خطیر بر دوش تمام مسئولان و نهادهای ذی‌ربط است که بنیاد نخبگان استان نیز به نوبۀ خود تلاش دارد این وظیفه را انجام دهد.


در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن امیری؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری نیز با اشاره به همکاری این نهاد با بنیاد نخبگالن استان در برگزاری رویدادهای فرهنگی و قرآنی، گفت: امید است چنین برنامه‌هایی الگوی مناسبی برای مستعدان‌برتر برای انس هر چه بیشتر با مفاهیم قرآنی باشد.


لازم به ذکر است، در این مسابقه جمعی از مستعدان برتر استان شرکت کردند که از بین آنان به 3 نفر که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌ بودند، به رسم یادبود هدایایی اهداء شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 152411
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین