بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/08/09 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 366
  • - تعداد بازدیدکننده: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان قزوین:

عدم خودباوری، مانعی بزرگ در مسیر اثربخشی دانشگاهیان است

رجب‌پور با اشاره به لزوم افزایش خودباوری دانشگاهیان، گفت: می‌توان مشکلات موجود را با ایده‌های بومی و استفاده از ظرفیت‌های استان، در سایۀ هم‌افزایی و تعامل بین‌دستگاهی حل کرد.

~/Asset/News/News/Image/115خ000.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور پاسداشت فعالیت‌های نخبگانی و در ادامۀ برگزاری برنامه‌های هدایتی و حمایتی از ایده‌های نخبگانی، مراسم تقدیر از «طرح‌های برگزیده رویداد ایده‌های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش قطعی برق» با حضور رییس بنیاد نخبگان استان قزوین و جمعی از سرآمدان و دانشگاهیان استان برگزار شد.


در این برنامه، رجب‌پور؛ رییس بنیاد نخبگان استان قزوین با اشاره به اهمیت خودباوری و اعتماد به نفس در فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهش‌های کاربردی، گفت: یکی از مشکلات بزرگ، عدم خودباوری برخی از دانشگاهیان و مستعدان است.


وی با تأکید بر غنای علمی و دانشگاهی استان، افزود: نباید برای رفع مشکلات بومی منتظر ایده و اختراع از سوی پایتخت بود چراکه می‌توان مشکلات موجود را با ایده‌های بومی و استفاده از ظرفیت‌های استان، در سایۀ هم‌افزایی و تعامل بین‌دستگاهی حل کرد.


مافی؛ رییس پارک علم و فناوری استان قزوین نیز با اشاره به لزوم حمایت از ایده‌های کاربردی نخبگانی، گفت: این پارک حمایت‌های لازم جهت پیاده‌سازی طرح‌های برگزیده در این رویداد را انجام می‌دهد.


در پایان جلسه از طرح‌های برگزیده تقدیر به عمل آمد.


لازم به ذکر است، این رویداد به دلیل وجود مشکلات متعدد قطعی برق در تابستان و اهمیت آثار و عواقب ناشی از آن، به همت بنیاد نخبگان استان قزوین و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان و سایر دستگاه‌های اجرایی با هدف جمع‌آوری ایده‌ها و راهکارهای صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه برگزار شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151852
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین