بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/10/13 - 12:00
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تکریم سرآمد حوزه روانشناسی برگزار شد/ لزوم ترویج فرهنگ قدرشناسی

بزرگداشت چهره‌های شاخص علمی و خیرین نیازی است که به وضوح در جامعه احساس می‌شود؛ این مفاخر نیازی به تکریم ندارند اما تکریم آنان سبب الگوسازی برای نسل‌های بعد و البته گسترش فرهنگ قدرشناسی می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/eeeeeeeee.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگان و با هدف اشاعه فرهنگ نخبگی و الگوسازی از مفاخر بومی، مراسم تکریم و بزرگداشت دکتر مصطفی تبریزی؛ استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبایی و سرآمد حوزه روانشناسی به همت بنیاد نخبگان خراسان‌ شمالی برگزار شد.



در این مراسم ضمن تاکید بر لزوم هدایت نیات خیر و ظرفیت‌های وقف به سمت حوزه‌های علمی و دانش‌آموزی عنوان شد: بزرگداشت چهره‌های شاخص علمی و خیرین نیازی است که به وضوح در جامعه احساس می‌شود؛ این مفاخر نیازی به تکریم ندارند اما تکریم آنان سبب الگوسازی برای نسل‌های بعد و البته گسترش فرهنگ قدرشناسی می‌شود. استاد تبریزی علاوه بر چهره‌ شاخص علمی کشور و استان، از خیران بنام نیز هست و در بسیاری از زمینه‌ها خدمات بسیار ارزنده‌ای را ارائه داده است.



در بخش دیگری از این مراسم گزارشی از آئین‌نامه تکریم از سرآمدان و نحوه انتخاب سرآمدان تکریم شده ارائه و ضمن تعریف سرآمد از دیدگاه بنیاد ملی نخبگان، بیان شد: هدف از برگزاری چنین مراسمی، معرفی و الگوسازی از نخبگان و مفاخر بومی برای نسل جوان و مستعد است که این مهم یکی از تأکیدات سند راهبردی کشور نیز هست و از دیگر اهداف برگزاری مراسم تکریم، ترویج فرهنگ قدرشناسی است.



در بخشی از این مراسم بخشی، رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی ضمن تعریف فعالیت‌های نخبگانی و گروه‌های نخبگان و مستعدان‌برتر، تسهیلات و حمایت‌های اعطایی بنیاد را تشریح کرد و با اشاره به طرح احمدی روشن، اظهار داشت: این طرح دانشجویان را با مسائل و مشکلات واقعی علمی کشور آشنا و آنان را برای حل آنها توانمند می‌کند.



در حاشیه این مراسم از نخبه پژوهشگران برتر سال 1400، مدال آوران المپیاد جغرافیا و جشنواره خوارزمی نیز تقدیر به عمل آمد.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 150828
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین