بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/04/14 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 331
  • - تعداد بازدیدکننده: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان هرمزگان:

نشاط و پویایی علمی هدف تسهیلات نخبگانی است

عامری سیاهوئی گفت: در طرح‌های بنیاد ملی نخبگان، اهداف کار تیمی و اشتغال‌زایی تحقق می‌یابد و نشاط و پویایی علمی ایجاد می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/سیاهویی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف ایجاد فرصت فعالیت برای صاحبان استعداد‌برتر و نخبگان و ایجاد سازوکارهای حمایتی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و مهارتی آموزشی، وبینار آشنایی با تسهیلات بنیاد ملی نخبگان با محوریت کارتیمی و کارآفرینی به همت بنیاد نخبگان استان هرمزگان برگزار شد.


در این برنامه، وحید عامری سیاهوئی؛ رییس بنیاد نخبگان هرمزگان، حفظ پویایی و تسریع فرآیند نخبگی و اثرگذاری در جامعه را مهمترین هدف ارائه تسهیلات بنیاد ملی نخبگان دانست و گفت: حمایت‌های مالی در قبال عملکرد و تعهد دانشجو و دانش‌آموخته انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه فعالیت‌های نخبگانی باید منجر به توانمندسازی مستعدان‌‍برتر شود، افزود: الگوسازی از مفاخر و نخبگان جامعه برای مستعدان یکی از اولویت‌های بنیادهای نخبگان استانی است.


رییس بنیاد نخبگان استان هرمزگان در ادامه به تشریح تسهیلات دانشجویی از جمله طرح‌های شهید وزوایی، شهید احمدی‌روشن و تسهیلات دانش‌آموختگی طرح شهید رضوی پرداخت و گفت: در این سه طرح اهداف کار تیمی و اشتغال‌زایی تحقق می‌یابد و نشاط و پویایی علمی هرچه بیشتر در جامعه نخبگانی افزایش خواهد یافت.


در پایان این برنامه، نشست پرسش و پاسخ برگزار شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153629
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین