بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/04/16 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 302
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
عضو مجلس خبرگان رهبری:

پیشرفت کشور از مسیر علم، فناوری و نخبگان حاصل می‌شود

آیت‌الله دولابی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیۀ گام دوم، گفت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر علم و فناوری می‌گذرد و در این مسیر باید از توان و استعداد جوان نخبه ایرانی استفاده کرد.

~/Asset/News/News/Image/ggfdd.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آیت‌الله دولابی با شاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیۀ گام دوم، گفت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر علم و فناوری می‌گذرد و در این مسیر باید از توان و استعداد جوان نخبه ایرانی استفاده کرد.



به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛
در راستای زمینه‌سازی برای اثر‌بخشی و اثر‌گذاری بیشتر سرآمدان و نخبگان در جامعه و افزایش هم‌افزایی مسئولان در این حوزه، نشست هم‏‌اندیشی «گسترش گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد تبیین و ارائه راهکار نسبت به مفاد بیانیه» با حضور نمایندۀ مجلس خبرگان رهبری، رییس بنیاد نخبگان استان زنجان و جمعی از مدیران‌ارشد استان برگزار شد.



در این نشست، آیت‌الله محمد حاجی ابوالقاسم دولابی؛ نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و ابعاد آن، گفت: این بیانیه نگاه تمدنی و جهانی دارد و به خوبی عقبۀ سنتی کشور را بسوی پیشرفت هدایت می‌کند.



وی افزود: این بیانیه یک سند راهبردی برای پیشرفت کشور در سال‌های آتی است که ضمن برخورداری از ویژگی‌های آینده‌نگری، عدالت و آزادی بر مبنای اصول اسلامی در آن لحاظ شده است.



آیت‌الله دولابی ادامه داد: مقام‌معظم‌رهبری بر این باور هستند که توسعه و پیشرفت کشور از مسیر علم و فناوری می‌گذرد و در این مسیر باید از توان و استعداد جوان نخبه ایرانی استفاده کرد. بر اساس همین باوراست که ایشان واکسن کرونای ایرانی می‌زنند.



نمایندۀ مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در کنار پیشرفت‌های علمی، فناوری و توسعه‌ای کشور، از امتیازات و دستاوردهای دیگر انقلاب می‌توان به ثبات نظام و امنیت کشور، ارتقای شگفت‌انگیز بینش سیاسی مردم، حضور و بروز جنبش­‌های مساوات و مسابقه خدمت‌رسانی در عرصه­‌های متعدد اجتماعی به مردم، اشاره کرد.



درادامۀ این نشست، رسولی؛ رییس بنیاد نخبگان استان زنجان، وهب جعفریان؛ دانشیار بیوشیمی در دانشگاه زنجان و رئیس بسیج اساتید استان، علی رمضانی؛ استاد تمام دانشگاه زنجان، بختیاری؛ دانشیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان، صحبت‌لو؛ معاون دانشگاه شهید بهشتی فرهنگیان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهران‌فر؛ مدرس حوزه و دانشگاه، به بیان دیدگاه‌های خود دربارۀ بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.




  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148430
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین