بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/30 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 23
  • - تعداد بازدیدکننده: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی صورت گرفت/

آشنایی دبیران هیئت‌های اندیشه‌ورزی با رویکردها و محورهای فعالیت بنیاد ملی نخبگان

در یک نشست هم‌اندیشی همکاری و تعامل دبیران هیئت‌های اندیشه‌ورزی با بنیاد ملی نخبگان، زمینه‌ساز ارتقاء اثرگذاری و نقش‌آفرینی نخبگان برشمرده شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هم‌اندیشی دستیار ویژه قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و دبیران هیئت‌های اندیشه‌ورزی بنیاد نخبگان استان یزد به منظور آشنایی بیشتر با رویکردها و محورهای فعالیت بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

در این نشست، عیسی کوه‌فلاح؛ دستیار ویژه قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن تشریح سیاست‌های جدید برای نقش‌آفرینی بهتر و بیشتر نخبگان در جامعه، گفت: اجرای طرح مسیر نخبگی با هدف زمینه‌سازی برای تداوم فعالیت‌های نخبگانی و افزایش تعامل جامعه دانشگاهی و نخبگان با بنیاد ملی نخبگان، از جمله اولویتهای بنیاد ملی نخبگان است که باید در استان‌ها با جدیت دنبال شود.

وی با مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت بنیاد نخبگان استان یزد، افزود: همکاری و تعامل دبیران هیئت‌های اندیشه‌ورزی با بنیاد ملی نخبگان، زمینه‌ساز ارتقاء اثرگذاری و نقش‌آفرینی نخبگان خواهد بود.

در ابتدای این نشست، صالحی وزیری؛ سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد نیز گزارشی از فعالیت هیئت‌های اندیشه‌ورزی ارائه داد و ادامه داد: تاکنون 13 هیئت اندیشه‌ورزی در استان یزد شکل گرفته که مسائل اصلی استان را احصا کردند و برای رفع آنان راهکار مناسب نیز ارائه داده‌اند.

در پایان دبیران هیئت‌های اندیشه‌ورزی بنیاد نخبگان استان یزد، گزارش مختصری از جلسات هیئتهای تخصصی خود ارائه و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.



***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.




  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172309
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین