بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/21 - 13:19
  • - تعداد بازدید: 97
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک بازدید علمی صورت گرفت/

آشنایی مستعدان دانش‎آموزی با ظرفیت‌های شغلی و اقتصادی و هدایت استعدادهای تحصیلی

در یک بازدید علمی به منظور هدایت استعدادهای تحصیلی، مستعدان دانش‎آموزی با ظرفیت‌های شغلی و اقتصادی آشنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی مستعدان با ظرفیت‌های شغلی و اقتصادی استان و هدایت استعدادهای تحصیلی به سمت نیازهای موجود و آتی، جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان شبانه‌روزی شهید باهنر قزوین در قالب طرح ایران گشت از شرکت تولیدی پاکان پلاستکار بازدید کردند.

در این برنامه عنوان شد: شرکت پاکان پلاستکار با هدف برطرف کردن نیازهای بسته‌بندی پلاستیک تاسیس شد و سپس تولید محصولات پلیمری از جمله انواع کیسه فریزر، سفره یکبار مصرف و دستکش یکبار مصرف را نیز به خط تولید خود اضافه کرد.

در ادامه افزوده شد: تلاش مستمر برای تولید باکیفیت‌ترین محصولات برای رفع نیازها و انتظارات جدید متقاضیان در سطح بازارهای داخلی و بین‌المللی، از مهمترین مأموریت‌های این برنامه است که این مهم با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، استانداردهای جهانی و دانش روز و با هدف راحتی مصرف، کمترین آسیب به محیط زیست و رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌پذیرد.

آگاه شدن دانش‌آموزان از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های تاسیسات و صنایع کشور با اولویت دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تقویت حس خودباوری ملی، ارتقای سطح باور دانش‌آموزان به توانایی‌های متخصصان و مدیران فعال در داخل کشور از مهمترین محورهای این طرح است.

در بخش دیگر این برنامه، دانش‌آموزان طی بازدید، با خانه خلاق سعدالسلطنه و مأموریت‌ها و رسالت‌های آن آشنا شدند.



***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.





 

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171804
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین