بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/02/21 - 13:36
  • - تعداد بازدید: 835
  • - تعداد بازدیدکننده: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان یزد مطرح کرد:

آمادگی نخبگان برای برنامه‌ریزی و سوگیری کشور در ایام پساکرونا

کلانتر گفت: با توجه به کنترل نسبی گسترش ویروس کوید 19، نخبگان باید در حوزه طراحی و اجرای برنامه‌های دوران پساکرونا و یا حتی دوران تعامل با بیماری حضوری فعال داشته باشند.

~/Asset/News/News/Image/کلانتر.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی با هدف هم‌افزایی بین‌دستگاهی به منظور تسهیل مسیر اثرگذاری نخبگان بومی در بخش‌های مورد نیاز، نشست شورای فناوری استان یزد با محوریت «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و نقش دولت‌ها در آن» برگزار شد.


در این نشست که با رعایت مراقبت‌های مرتبط با کوید 19 و با حضور معاون اقتصادی و مدیر توسعه نیروی‌انسانی استانداری یزد برگزار شد، سید مهدی کلانتر؛ رییس بنیاد نخبگان استان یزد ضمن ارائه خبر تولید محیط انتقال ویروس (VTM) مناسب جهت انتقال نمونه‌های مشکوک کوید 19 به آزمایشگاه‌های تشخیص و تأمین نیازهای استان، از برنامه‌ریزی راه‌اندازی تولید الکل به منظور استفاده در موارد ضدعفونی در مرکز تحقیقات ژنتیک میبد خبر داد.


وی با اشاره به نقش مهم نخبگان در دوران بعد از کرونا، تصریح کرد: با توجه به کنترل نسبی گسترش ویروس، نخبگان کشور باید به برنامه‌های دوران پساکرونا و یا حتی دوران تعامل با بیماری پرداخته و ضرورت همفکری و پیش‌بینی اقدامات را در نظر بگیرند.


 کلانتر در این نشست بر آمادگی بنیاد نخبگان استان یزد برای همفکری در این خصوص با سایر دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 144185
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین