بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/03/21 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 1843
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان:

اثرگذاری نخبگان نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است

شریعتی گفت: ایجاد شرایط برای اثرگذاری نخبگان یکی از وظایف ذاتی بنیاد ملی نخبگان است که باید در قالب همکاری با دیگر دستگاه‌ها اجرایی شود.

~/Asset/News/News/Image/شریعتی4.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برنامه‌های بازدید از مراکز صنعتی، تولیدی و فرهنگی با هدف آشنایی با ظرفیت‌های بومی و آگاهی‌بخشی از توان نخبگان، برنامه بازدید از کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان اصفهان به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.


در این بازدید، منصور شریعتی؛ رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان ضمن اشاره به مفهوم نخبه از نظر بنیاد ملی نخبگان، گفت: بنیاد نخبگان استان آمادگی دارد با همکاری کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان اصفهان در راستای شناسایی مستعدان و هدایت آنان همکاری کند.


وی افزود: یکی از وظایف بنیاد ملی نخبگان شناسایی و هدایت مستعدان‌ و نخبگان است و هدف دیگر آن ایجاد شرایط برای اثرگذاری این افراد در جامعه است که در این زمینه نیاز به همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط است.


شریعتی ادامه داد: اگر ایده‌ای مناسب با قابلیت عملیاتی‌شدن در بخش دانش‌آموزی وجود داشته باشد، می‌توان آن را ابتدا به صورت آزمایشی در استان و سپس در کل کشور به مرحله اجرا درآورد.


لازم به ذکر است، در این برنامه محورهای همکاری بین بنیاد نخبگان اصفهان و کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155523
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین