بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/02/03 - 12:33
  • - تعداد بازدید: 775
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد:

اردوی جهادی، زمینه‌ساز اعتماد عمومی به جامعۀ نخبگانی

پهلوانی گفت: اردوی جهادی در مناطق کم‌برخوردار سبب می‌‌شود از سویی جامعۀ نخبگانی از نیازهای و محرومیت‌های موجود آگاه شود و از سوی دیگر اعتماد عمومی به توان نخبگان بومی افزایش یابد.

~/Asset/News/News/Image/پهلوانی.jpg

مصیب پهلوانی؛ رییس بنیاد نخبگان سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه هدف از همۀ برنامه‌های نخبگانی، خدمت‌رسانی به کشور است، گفت: کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شمال و جنوب خاصه در منطقه هیرمند، از مهمترین برنامه‌های بنیاد نخبگان استان در سال گذشته بود که در قالب اردوی جهادی در زمینه‌های مورد نیاز برگزار شد.


وی افزود: در سال گذشته منطقه هیرمند در نقطه صفر مرزی دچار مشکلاتی ناشی از بحران طبیعی شد که بنیاد نخبگان استان با همکاری مؤسسه نیکوکاری سیدالشهداء علیه‌السلام، اردوی جهادی در این منطقه برگزار کرد تا ضمن افزایش حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مستعدان‌برتر و سرآمدان، بخشی از نیازهای موجود را با توان و ظرفیت‌های آنان رفع کند. 


پهلوانی ادامه داد: در قالب خدمت‌رسانی به اقلیم و بوم‌محل و با همکاری بنیادهای نخبگان پهنه جنوب‌شرق، ضمن ارزیابی خسارات واردشده به منطقه چابهار و شناسایی زمینه‌های مورد نیاز، اقدامات علمی برای تقویت زیرساخت‌ها و جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه توسط نخبگان انجام شد تا در بحران‌های بعدی برنامه‌های هوشمندانه‌تری طراحی و اجرا شود.


رییس بنیاد نخبگان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: این اردوی جهادی و برنامه‌هایی از این دست در مناطق کم‌برخوردار سبب می‌‌شود از سویی جامعۀ نخبگانی از نیازهای و محرومیت‌های موجود آگاه شود و از سوی دیگر اعتماد عمومی به توان نخبگان بومی افزایش یابد و مسئولان نیز برای همکاری و تعامل با نخبگان بیش از گذشته ترغیب شوند.


وی در پایان ضمن بیان اینکه حضور در مناطق محروم علاوه بر نقش‌آفرینی نخبگانی در رفع نیازها، نتایج ثانویه نیز در پی دارد، اظهار داشت: یکی از نتایج این اردوهای جهادی، کمک به ساخت دو مدرسه در مناطق محروم بود. این اقدام که به‌صورت خودجوش و توسط نخبگان طراحی شد، با استفاده از ظرفیت‌های مالی خیّران عملیاتی می‌شود.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153674
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین