بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/11/06 - 12:43
  • - تعداد بازدید: 972
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل خبر داد:

استان اردبیل؛ میزبان طرح شهید احمدی‌روشن

شایقی گفت: در سال جاری با تأیید 2 طرح از اساتید خبره، استان اردبیل نیز به جمع استان‌های مجری طرح شهید احمدی‌روشن پیوسته است.

~/Asset/News/News/Image/981ffff.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌‍رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ کارگاه آشنایی با اهداف و فرایند طرح شهید احمدی‌روشن برای اساتید دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل برگزار شد.


در این کارگاه، حسین شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: در سال جاری با تأیید 2 طرح از اساتید خبره، این استان نیز به جمع استان‌های مجری این طرح پیوسته است.


وی در ادامه به ارائه اهداف و فرآیند انجام این طرح در دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل پرداخت و افزود: بنیاد ملی نخبگان با هدف توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد برای حل مسائل کشور با اجرای طرح شهید احمدی‌روشن، توانمندی‌های دانشجویان صاحب استعدادبرتر را در جهت شناسایی و حل مسائل واقعی کشور هدایت می‌کند.


شایقی ادامه داد: در این طرح استادان خبره دانشگاهی و متخصصان‌برتر صنعتی با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته‌های نخبگانی مسأله‌محور را با مشارکت دانشجویان برگزیده تشکیل داده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل آنها می‌پردازند.


رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل سپس به ضرورت‌های مشارکت در این طرح به منظور پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد زیست‌بوم فناوری و تربیت نیروهای متخصص اشاره کرد و رشد و نمو، افزایش مهارت‌های اجتماعی و خودباوری، ایجاد اعتماد در دستگاه‌ها و مراکز بخش‌خصوصی به نخبگان و اساتید دانشگاهی را از اهداف این طرح برشمرد.


شایقی به شاکله کار تیمی در این طرح با محوریت استاد خبره اشاره کرد و مراحل مختلف شروع، شناسایی و انتخاب استاد خبره، انتخاب مسأله، انعقاد قرارداد، انتخاب اعضای هسته، آموزش و توانمندسازی، امکانات و مزایای اجرای طرح، برنامه های علمی و فرهنگی حین اجرای طرح و ارزیابی پایانی را تشریح کرد.


وی در پایان خواستار همکاری و مشارکت اساتید در ارائه طرح‌های مسأله‌محور در حوزه پزشکی، داروسازی و دندان پزشکی شد.


در پایان کارگاه نیز اساتید نقطه‌نظرات و سؤالات خود را مطرح کردند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156611
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین