بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/06/04 - 08:00
  • - تعداد بازدید: 471
  • - تعداد بازدیدکننده: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان گیلان:

انگیزه برای پیشرفت بومی از شاخص‌های مهم کارآفرینان است

اصفهانی با اشاره به لزوم حضور مستعدان در حوزه‌ کسب‌وکار دانش‌بنیان، گفت: انگیزه و علاقه برای توسعه و پیشرفت بومی یکی از شاخص‌های مهم کارآفرینان است.

~/Asset/News/News/Image/اصفهانی گیلان.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان گیلان در راستای فعالیت‌ های علمی، فرهنگی و تحقیقاتی و با هدف آشنایی مستعدان‌برتر با تولیدات و محصولات شرکت دانش‌بنیان صامت تک خزر (نیوساد) رشت، برنامه بازدید از این شرکت را برگزار کرد.




در این بازدید، مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان گیلان انگیزه و علاقه برای توسعه و پیشرفت بومی را یکی از شاخص‌های مهم کارآفرینان دانست.


وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهمی در توسعه کشور و استان ایفا می‌کنند و به همین دلیل بنیاد نخبگان استان گیلان آمادگی هرگونه همکاری با این شرکت‌ها و البته زمینه‌سازی برای حضور بیشتر مستعدان‌برتر در این حوزه را در خود ایجاد کرده است. 


در ابتدای این برنامه نیز افشین رحیمی؛ مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان صامت تک خزر (نیوساد)  در خصوص تاریخچه تأسیس و فعالیت‌های جاری و آینده شرکت توضیحاتی ارائه کرد و با بیان اینکه محصولات بهداشتی و آرایشی این واحد با استانداردهای جهانی مطابقت دارد، اظهار داشت: شرکت دانش‌بنیان صامت تک خزر جزء فعال‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید محصولات بهداشتی، آرایشی و ضدعفونی‌کننده در کشور است و محصولات آن هم اکنون در سراسر کشور پخش می‌شود.


 بازدید از آزمایشگاه‌های عمومی، آزمایشگاه‌های تخصصی و آزمایشگاه مرجع و خطوط تولید انواع محصولات شرکت، از مهمترین بخش‌های این برنامه بود.


لازم به ذکر است، شرکت دانش‌­بنیان صامت تک خزر (نیوساد) از شرکت­‌های فعال در شهر صنعتی رشت و تولیدکننده محصولات بهداشتی و آرایشی است.


این گروه تولیدی با هدف بومی‌کردن دانش تولید اسانس‌های طبیعی خوراکی و فرهنگ­‌سازی استفاده از محصولات بهداشتی یکبار مصرف در سال ۱۳۸۲ در شهر صنعتی رشت پایه­گذاری شد و در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه تولید ساشه­‌های بهداشتی یکبار مصرف با پروانه ساخت از وزارت بهداشت، گواهینامه استاندارد خوداظهاری و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 از DQS آلمان آغاز کرد. این شرکت با توجه به وقوع پاندمی کرونا، در کنار دیگر فعالیت‌های خود، تولیدات و محلول‌های الکلی ضدعفونی را روانه بازار کرده است.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150628
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین