بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/06/03 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون اول رئیس جمهور:

برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم/ قطب نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امام راحل به ما درس وحدت کلمه آموخت، تاکید کرد: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوخته‌ایم.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور صبح شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ در مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیات دولت چهاردهم با آرمان‌های امام راحل که مقارن با آغاز هفته دولت نیز بود، تصریح کرد: از امام خمینی ( ره) آموختیم که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و خدمت به آنها واجب و فرض بر تمامی مسئولان دولتی است، لذا با امام،‌ شهدا و مردم عهد می‌بندیم در این مسیر کوشا باشیم و از هیچ خدمتی دریغ نورزیم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امام راحل به ما درس وحدت کلمه داد و امروز نیز یقینا با وحدت کلمه و هم‌افزایی مشکلات شناسایی و حل خواهد شد و مردم انشالله نشانه‌های بهبود وضعیت را خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه قطب نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است، تاکید کرد: شاخص‌های تبیین شده اقتصادی،‌ سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی در اسناد بالادستی منشور متحدالشکلی بین سران قوا و بخش‌های اجرایی ایجاد کرده است که با انجام و به ثمر رساندن آنها،‌ ضمن پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف شاهد رضایتمندی مردم نیز خواهیم بود.

دکتر عارف همچنین خاطر نشان کرد: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین المللی نیز استفاده خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی، با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

گفتنی است در این مراسم، سید حسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت چهاردهم را همراهی می‌کرد.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172810
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین