بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/05/27 - 10:32
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان صورت می‌گیرد/

برگزاری دومین رویــداد ملـــی فناورانه‌ کشاورزی دانش‌بنیان و بهره‌ور بر مبنای حل چالش‌های راهبردی و مسئله محور

دومین رویــداد ملـــی فناورانه‌ کشاورزی دانش‌بنیان و بهره‌ور بر مبنای حل چالش‌های راهبردی و مسئله‌محور با همکاری بنیاد نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، دومین رویــداد ملـــی فناورانه‌ کشاورزی دانش بنیان و بهره‌ور بر مبنای حل چالش‌های راهبردی و مسئله محور به همت پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی در البرز و با همکاری بنیاد نخبگان (بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری) برگزار می‌شود.

جذب حداکثری فناوران و نوآوران در حوزه‌های گوناگون کشاورزی به منظور تکمیل و توسعه‌ زیست‌بوم فناوری و نوآوری و حل چالش‌های اولویت‌دار کشاورزی و همچنین بررسی و ارائه راهکارهای تبدیل ایده ها به یک مدل کسب و کار با کیفیت و معرفی به سرمایه گذاران کشور هدف اصلی این رویداد است و پژوهشگران موسسات و مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، کارآفرینان، نوآوران و فناوران جوان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ایده‌پردازان جوان، شرکت‌های دانش بنیان و همه کسانی که حل مشکلات اساسی کشاورزی کشور را از مسیر نوآوری و فناوری دنبال می‌کنند جامعه‌ مخاطب این رویداد را تشکیل می‌دهند.

در این رویداد ملی، مراکز فناوری و انتقال تکنولوژی،کارآفرینی و استارت آپ‌ها، مراکز شتاب‌دهی کسب وکارهای نوین، مخترعان و مبتکران، نخبگان، صاحبان فناوری و سرمایه گذاران، شرکت‌های دانش بنیان تخصصی کشاورزی گرد هم می‌آیند تا دستاوردها، تجارب، فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز را به اشتراک بگذارند.

همچنین در این رویداد کارگاه‌های جانبی در زمینه کسب و کارهای نوین، کارآفرینی دانش بنیان و کسب وکارهای فناور زنجیره‌های ارزش، فن بازار کشاورزی و نمایشگاه تکنولوژی‌های نوین برپا می‌شود.

مهلت ثبت نام در دومین رویداد ملی فناورانه کشاورزی در مسیر دانش بنیان و بهره وربا رویکرد حل چالش های راهبردی و مسئله محور هفتم شهریور است و این رویداد 27 شهریور 1403 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با  دبیرخانه رویداد به شماره 02691010017 تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.nanrstp.ir  مراجعه کنند.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان
اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172711
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین