بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/13 - 15:14
  • - تعداد بازدید: 196
  • - تعداد بازدیدکننده: 194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار همدان:

بنیاد ملی نخبگان آغازگر ایفای نقش نخبگان در تحولات کشور باشد

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: بنیاد ملی نخبگان باید با شناسایی و زمینه سازی رشد استعدادهای برتر آغازگر ایفای نقش نخبگان در تحولات کشور باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ علیرضا قاسمی فرزاد گفت: بنیاد ملی نخبگان با شناسایی و زمینه سازی رشد استعدادهای برتر آغازگر ایفای نقش نخبگان در تحولات کشور باشد.

وی ادامه داد: بعد انقلاب با اختراعاتی مانند تولید پهبادها از کشوری وابسته تبدیل به کشوری مستقل شدیم و برهمین اساس رشد علوم و روابط اجتماعی نیز باید تعمیم یابد.

استاندار همدان با گرامیداشت یاد و نام شهیدی که خدمت به مردم را باور داشت گفت: راه و روشی که شهید رییسی آغاز کرد شیوه نوینی در ساختار حکمرانی ایجاد کرد که مبتنی بر اصول دینی ناب و خالص بود که رجایی آغازگر آن بود.

قاسمی فرزاد افزود: برگزاری رویداد "گفتاورد ملی نخبگان" برای جذب مشارکت مردم در حل چالش‌های کشور، مبارک و خجسته است.

وی ادامه داد: نگاه دولت مردمی بر این است که علم و دانش و تفکر در مراکز علمی و پارک علم و فناوری تبدیل به محصول شود و به تولید انبوه برسد و پردیس دانش بنیان در استان همدان نیز برهمین اساس راه اندازی شد.

استاندار همدان گفت: در دولت مردمی سیزدهم برای هر کدام از دانشگاه ها ماموریتی تعریف شد، وظایف خود را انجام دادند و شاهد رشد مطلوبی در تبدیل علم و دانش به محصول بودیم که جهشی در استان ایجاد شد.

قاسمی فرزاد افزود: ۲۷۵ واحد تولیدی که از دهه های گذشته تعطیل بود به چرخه تولید برگردانیم و هم اکنون یکی از مشکلات استان کمبود نیروی کارگر است.

وی با بیان اینکه در بنیاد ملی نخبگان باید مسائل استان اولویت بندی شود ادامه داد: در حوزه مالی و ارزی باید به نظام و اقدام عملی برسیم و نیز حکمرانانی را تربیت کنیم که در بحران‌ها بر بحران مسلط شوند و مدیریت کنند.

استاندار همدان گفت: رئیس جمهور جدید باید پیرو شهید جمهور سعه صدر داشته باشد.

وی تاکید کرد: استعدادیابی باید در دوران ابتدایی رخ دهد و راه و روش زندگی و رعایت حقوق دیگران آموخته شود.

استاندار همدان: ایده های نخبگان برای حل مشکلات کشور عملیاتی شود

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171731
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین