بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/05/27 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 49
  • - تعداد بازدیدکننده: 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بنیاد ملی نخبگان و موسسه تحقیقات جمعیت کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بنیاد ملی نخبگان و موسسه تحقیقات جمعیت کشور به امضای قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و رئیس موسسه تحقیقات جمعیت کشور رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، در دیدار سید سلمان سید افقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و محمدجواد محمودی رئیس موسسه تحقیقات جمعیت کشور تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بنیاد ملی نخبگان و موسسه تحقیقات جمعیت کشور منعقد شد.

برگزاری نشست های تخصصی در خصوص مسائل جمعیت شناختی و مهاجرت نخبگان، حمایت و انجام طرح های پژوهشی، تحلیلی و سیاستگذاری مشترک، استفاده مشترک از ظرفیت‌های بانک‌های اطلاعاتی و تحلیل‌ها و روش‌های تحقیق وگزارش آن جهت بررسی وضعیت جمعیت‌شناختی و مهاجرت نخبگان و تولید محتوای رسانه ای در خصوص موضوع نخبگان از اهداف این توافق است.

محورهای این توافق شامل طراحی، اولویت‌بندی عناوین و اجرای طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی درخصوص مسائل مهاجرت نخبگان و مهاجرت بین‌المللی، تبادل اطلاعات و داده‌های مورد نیاز طرفین برای انجام طرح‌های پژوهشی و تبادل نتایج طرح‌های آماری و پژوهشی وگزارش‌های کارشناسی تهیه شده در حوزه مهاجرت نخبگان و مهاجرت بین‌الملل است.

همچنین طرفین در خصوص پشتیبانی علمی و تدارکاتی در برگزاری همایش‌های علمی و نشست‌های کارشناسی، فراهم ساختن دسترسی کارشناسان به کلیه منابع موجود در کتابخانه و مرکز اسناد یکدیگر، چاپ و نشر گزارش‌ها و محتواهای تحلیلی، سیاستی چاپی و الکترونیکی مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت حامیان فردی، سازمانی، و جمع سپارانه در رصد، نگهداشت و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان با هم همکاری خواهند داشت.

این تفاهم نامه به امضای سید سلمان سید افقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و محمدجواد محمودی رئیس موسسه تحقیقات جمعیت کشور رسید و مدت زمان اجرای آن سه سال تعیین شده است.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان
اینجا کلیک کنید.




  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172700
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین