بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/20 - 14:13
  • - تعداد بازدید: 129
  • - تعداد بازدیدکننده: 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

بهترین راه برای توسعه و حل مسائل کشور، اعتماد به نخبگان است/ آمادگی مجلس برای حمایت از نخبگان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح‌های نخبگانی با کمترین هزینه و در کمترین زمان، بالاترین ضریب موفقیت و بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند، گفت: بهترین راه برای توسعه و حل مسائل کشور، اعتماد به نخبگان است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛  به منظور ایجاد و افزایش هم‌افزایی و هماهنگی مسئولان در جهت توسعه فضای نخبگانی و حمایت بهتر و بیشتر از جامعه نخبگانی برای حل مسائل کشور، نماینده مجلس شورای اسلامی از بنیاد نخبگان استان گیلان بازدید و از نزدیک با برنامه‌ها و فعالیت‌های آن در عرصه‌ها و ساحت‌های مختلف نخبگانی آشنا شد.

در این برنامه، جبار کوچک‌نژاد؛ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان تابلوی افتخارات گذشته، حال و آینده گیلان است، گفت: بنیاد نخبگان بنا به رسالت‌ها و مأموریت‌های ذاتی خود، نقش بسیار ویژه‌ای در حل نظام مسائل کشور و استان و زمینه‌سازی برای توسعه و آبادانی دارد و می‌تواند این مهم را با کمک به ورود حداکثری نخبگان به عرصه‌های مختلف محقق کند.

وی با اشاره به لزوم شناسایی و هدایت مستعدان، افزود: حضور فعال نخبگان سبب ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات و بهبود وضعیت کنونی می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی کامل مجلس برای حمایت از نخبگان و دانشگاهیان، تأکید کرد: بنیاد نخبگان استان باید در قالب نشست‌ها و جلسات تخصصی با نخبگان، هم مسائل و مشکلات استان را و هم راه‌حل برون‌رفت از آنها را تجمیع کند. در این بین، مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی دارد از همه ظرفیت‌های خود برای عملیاتی کردن طرح‌ها و ایده‌ها استفاده کند، زیرا عموماً طرح‌های نخبگانی با کمترین هزینه و در کمترین زمان، بالاترین ضریب موفقیت و بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند. ناظر به همین توان و ظرفیت، باید اذعان کرد بهترین راه برای توسعه و حل مسائل کشور، اعتماد به نخبگان است.

در ابتدای این نشست، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان گیلان به تشریح برنامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان پرداخت و با تأکید بر لزوم اثرگذاری نخبگان در جامعه، برخی طرح‌های بنیاد ملی نخبگان را تبیین کرد.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172225
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین