بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/10/03 - 08:52
  • - تعداد بازدید: 633
  • - تعداد بازدیدکننده: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل:

تشکیل شرکت دانش‌بنیان از نتایج فعالیت در هسته‌های پژوهشی است

شایقی با اشاره به نقش مهم طرح شهید احمدی‌روشن در توسعۀ پایدار منطقه‌ای، امکان تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان را یکی از نتایج مهم اجرای این طرح در استان‌ها دانست.

~/Asset/News/News/Image/9809ffff(1).JPG
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با توجه به شروع چهارمین دوره طرح شهید احمدی‌روشن، جلسه افتتاحیه هسته پژوهشی طراحی سامانه آنلاین حمل پسماند شهری در محل بنیاد نخبگان استان اردبیل برگزار شد.




در ابتدای این نشست، حسین شایقی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به نقش و اهمیت طرح شهید احمدی‌روشن در توسعۀ منطقه‌ای، گفت: در سال 1398 تعداد استان‌های شرکت‌کننده در این طرح از 6 استان به 15 استان افرایش پیدا کرد و پیش‌بینی می‌شود در سال آینده تمامی استان‌ها در طرح شهید احمدی‌روشن پوشش داده شوند.


 وی افزود: اجرای این طرح علاوه بر ارزش علمی که در قالب مقاله می‌تواند ارائه شود، دارای اثرات مادی و معنوی دیگری مانند تبدیل علم به محصول دانش‌بنیان نیز است.


شایقی توانمندسازی مستعدان و زمینه‌سازی برای تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر نتایج اجرای طرح شهید احمدی‌روشن دانست و تصریح کرد: موفقیت هر هسته سبب الگوسازی برای دیگر فعالان و در نتیجه رشد کمّی و کیفی هسته‌های پزوهشی خواهد شد.


ارائۀ اطلاعات کلی در مورد طرح، منشأ طرح و معرفی اعضای هسته، اهمیت ابعاد اخلاقی و روحی اعضای هسته‌های پژوهشی، ضرورت تشکیل هسته از رشته‌های مختلف در یک حوزه مانند برنامه‌ریزی شهری، ژئومورفولوژی، آب­ و هواشناسی، سنجش از دور و GIS و انرژی‌های تجدیدپذیر، از دیگر موضوعات این نشست بود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155997
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین