بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/08/10 - 09:10
  • - تعداد بازدید: 427
  • - تعداد بازدیدکننده: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشکیل کمیته علمی جشنواره تجارت برتر شهاب در فارس

کمیته علمی جشنواره تجارت برتر شهاب با هدف جمع‌آوری تجربیات موفق، مدون و علمی آموزگاران در استان فارس تشکیل شد.


~/Asset/News/News/Image/3c3874.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای زمینه‌سازی برای شناسایی بهتر مستعدان‌برتر و رصد اقدامات انجام‌شده در قالب برنامه ملی شهاب، کمیته علمی جشنواره تجارت برتر شهاب در استان فارس تشکیل شد.


در این برنامه، حبیب شریف؛ رییس بنیاد نخبگان استان فارس با اشاره به اهمیت این برنامه ملی، گفت: راه خدمت به دانش‌آموزان، راهروان عاشق خدمت به مردم را می‌طلبد.


وی افزود: خوشبختانه دو مجموعه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان فارس و بنیاد نخبگان استان همگرایی خوبی در اجرای این برنامه دارند و علی‌رغم همه مشکلات موجود توانسته‌اند اقدامات خوبی در ذیل این برنامه انجام دهند.


زینلی‌زاده؛ معاون پژوهشی دانشگاه هرمزگان و عضو کمیته علمی این جشنواره که به صورت مجازی در جلسه شرکت داشت نیز با تأکید بر اهمیت وجود این همایش، به اهمیت هدایت استعدادهای شناسایی‌شده در برنامه ملی شهاب اشاره کرد.


در ادامه، غلامی؛ رییس اداره سمپاد آموزش‌وپرورش استان فارس، البرزی؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیراز، دودمان؛ عضو شورای شهر شیراز، بهمئی؛ معاون پژوهشی آموزش‌وپرورش مرودشت و مدرس استانی شهاب، رضازاده؛ معاون آموزش عشایری استان فارس و مدرس استانی شهاب نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.


 تشویق فعالان، جمع‌آوری تجربیات موفق، مدون و علمی آموزگاران و عوامل اجرایی برنامه ملی شهاب به منظور مقابله با چالش‌ها و موانع پیشروی اجرای آن، از مهمترین اهداف این برنامه بود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147657
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین