بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/05/20 - 12:18
  • - تعداد بازدید: 91
  • - تعداد بازدیدکننده: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نخبگان و نظام دانشگاهی/

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان آذربایجان غربی و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه منعقد شد/ ضرورت توسعۀ همکاری و تعامل دو جانبه

در نشست مسئولان بنیاد نخبگان آذربایجان غربی و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مطرح شد: شناسایی فعال مستعدان و نخبگان علمی و پایش آن‌ها جهت ورود به مسیر نخبگی منوط به همکاری مضاعف اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، الماسی؛ رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان غربی در نشست با معاونت فرهنگی و جمعی از فعالان رسانه‌ای دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ضمن معرفی سیاست‌ها و شیوه‌نامه‌های جدید بنیاد ملی نخبگان در راستای حمایت از اجتماعات نخبگانی در حوزه‌های مختلف، گفت: شناسایی فعال مستعدان و نخبگان علمی و پایش آن‌ها جهت ورود به مسیر نخبگی منوط به همکاری مضاعف اعضای هیات علمی و نخبگان دانشگاهی است.

وی با اشاره به ضرورت توسعۀ همکاری و تعامل دو جانبه، افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد نخبگان آذربایجان غربی و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، امری ضروری است.

در ادامه، مهدی فتاحی؛ معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز به معرفی دستاورد‌های این دانشگاه از جمله کسب رتبه دوم کشور در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ اشاره کرد و اظهار داشت: در این جشنواره، ۲۱ اثر از دانشگاه علوم‌پزشکی ارومیه حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ضمن ارائه ظرفیت‌های این دانشگاه جهت همکاری با بنیاد نخبگان استان، از برگزاری اردوهای جهادی و همچنین جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره قرآن و عترت در این دانشگاه خبر داد و با اشاره به اینکه در حال حاضر 5000 دانشجو، 480 هیئت علمی در رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی و 21000 کادر درمانی در 37 بیمارستان استان در حال خدمت‌رسانی هستند، افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان این دانشگاه و بهره‌مندی از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان، بخش مربوط به حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان به سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اضافه شده است.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172570
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین