بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/11/05 - 08:09
  • - تعداد بازدید: 570
  • - تعداد بازدیدکننده: 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار قم:

تلفیق ایده جوانان و تجربه‌ کارآزمودگان زمینه‌ساز توسعه است

حیدری گفت: نیروی‌انسانی جوان می‌تواند با تفکر و اندیشۀ نوین و البته با بکارگیری تجربیات افراد کارآزموده، گام بلندی در توسعه و آبادانی کشور بردارد.

~/Asset/News/News/Image/dasdasd.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای زمینه‌سازی برای اثرگذاری بیشتر اجتماع نخبگانی در مسیر توسعۀ بومی، نشست فرماندار قم با سرآمدان و مستعدان‌برتر استان با هدف بررسی راه‌کارهای حضور فعال‌تر اجتماع نخبگانی در بخش‌های مورد نیاز برگزار شد.


در این نشست که با عنوان نشست هماهنگی و تشکیل مجمع مشورتی نخبگان جوان در محل بنیاد نخبگان استان قم تشکیل شد، مرتضی حیدری؛ فرماندار قم با اشاره به بیانیۀ گام دوم انقلاب و خطاب اصلی مقام‌معظم‌رهبری به جوانان، گفت: این بیانیه بیش از هر کس خطاب به جوانان است که باید شانه‌های خود را زیربار مسئولیت قرار دهند.


وی با اشاره به توان و قابلیت‌های منحصربفرد جامعۀ جوان کشور، افزود: جوانان کشور از ابتدای انقلاب تا به امروز در تمام عرصه‌های حضور موفق و اثرگذاری داشته‌اند و اثبات کرده‌اند با اعتماد به آنان می‌توان بر مشکلات و چالش‌های موجود فائق آمد.


 حیدری با اشاره به لزوم حضور فعال جوانان در عرصه‌های مختلف، ادامه داد: نیروی‌انسانی جوان و متعهد قدرت ریسک‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند با تفکر و اندیشۀ نوین و البته با بکارگیری تجربیات افراد کارآزموده، گام بلندی در توسعه و آبادنی استان بردارند.


فرماندار قم در پایان تصریح کرد: تشکیل مجمع مشورتی نخبگان جوان در راستای اجرای بیانیه گام دوم انجام می‌شود و این مجمع یک نهاد مدنی مؤثر برای قم و مسئولان خواهد بود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146142
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین