بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/07/28 - 10:42
  • - تعداد بازدید: 62
  • - تعداد بازدیدکننده: 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جذب نخبگان در وزارت جهاد کشاورزی با هدف کمک به توسعه پایدار و تامین امنیت غذایی

یک مقام مسئول در وزارت کشاورزی گفت: جذب نخبگان به مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با هدف کمک به توسعه پایدار و تامین امنیت غذایی صورت گرفته و برای امسال و سال‌های آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، سید حمزه رضوی، مدیرکل امور اداری وزارتخانه در جلسه شورای هماهنگی مناطق ۷ گانه امور اداری گفت: جذب نخبگان به مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با هدف کمک به توسعه پایدار و تأمین امنیت غذایی صورت گرفته و برای امسال و سال‌های آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بنیاد ملی نخبگان و وزارت جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۲ مقرر شد این وزارتخانه نسبت به جذب ۲۰۰ نفر از نخبگان در قالب طرح شهید موسوی اقدام کند که در این راستا جلسات هماهنگی زیادی به ویژه برای تأمین بودجه طرح برگزار شد.

وی گفت: برای جذب نخبگان، دوره‌های ارزیابی به صورت تئوری و عملیاتی به تفکیک رشته‌های تخصصی افراد در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار و برای پذیرفته شدگان گواهینامه شایستگی صادر شد تا بتوانند در رشته‌های تخصصی خود و با اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی جذب شوند.

وی تصریح کرد: از تعداد ۲۰۰ نفر، ۱۵۴ نفر از نخبگان جذب ستاد وزارت جهاد کشاورزی، دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته و سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها شده‌اند.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: برای ۴۶ نفر دیگر نیز گواهینامه شایستگی صادر شد، اما تمایل و انتخاب این افراد دستگاه‌های خارج از وزارت جهاد کشاورزی و بخش خصوصی به دلیل پرداخت حقوق و مزایای رفاهی بالاتر بود.

وی در مورد تأمین نیروی انسانی جدید یادآور شد: چند نوبت برای جذب نیروهای جدید اقدام لازم انجام شد، اما سازمان امور اداری و استخدامی کشور همه موضوعات از جمله جذب نیروی جدید و افزایش حقوق کارکنان را منوط به اصلاح و به‌روز کردن چارت و تشکیلات تفضیلی وزارت جهاد کشاورزی کرده است.



***
برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

بنیاد ملی نخبگان در شبکه‌های اجتماعی:

بله: @bmnirann
تلگرام: https://t.me/ir_bmn


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 173814
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

تصاویر

سامانه ی گفتگوی آنلاین