بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/06/25 - 08:43
  • - تعداد بازدید: 581
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری:

جشنواره ایده سبزکوه فرصتی برای ترویج فرهنگ ایده‌پردازی است

بنیادیان گفت: جشنواره یک فرصت منحصربه‌فرد برای ترویج فرهنگ ایده‌پردازی در جامعه است.

~/Asset/News/News/Image/بنیادیان 3.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پنجمین دوره جشنواره ایده سبزکوه با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل ایده به پدیده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش‌بنیان در سال جاری، برگزار می‌شود.


در ابتدای نشست، مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن تشریح جشنواره ایده سبزکوه از نظر کمّی و کیفی، گفت: برگزاری هر چه بهتر و حساب شده این جشنواره یک فرصت منحصربه‌فرد برای ترویج فرهنگ ایده‌پردازی در جامعه را فراهم می‌آورد.


وی با بیان اینکه رشد علم و فناوری مستلزم ترویج فرهنگ ایده‌پردازی در جامعه است، افزود: باتوجه به تجربیات سالهای گذشته باید تمرکز بیشتر روی تیم سازی و مدیریت ایده ها انجام شود.


بنیادیان به نقش مهم پژوهش‌سراها و ایده‌های دانش‌آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی این جشنواره نهادینه کردن فرهنگ ایده‌پردازی در جامعه خاصه قشر دانش‌آموز است، ابتدا باید این فرهنگ را در آموزش‌وپرورش پایه‌گذاری کرد.


در ادامه، شرکت‌کنندگان آمادگی خود را برای برگزاری هر چه بهتر و اثرگذارتر این جشنواره اعلام کردند و تمرکز بر ایده‌های دانش‌آموزی و برگزاری جشنواره ایده شو برای اید‌ه‌های منتخب را لازم دانستند.


لازم به ذکر است: پنجمین جشنواره ایده سبزکوه در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی با ۱۵۰ ایده برتر داوری شد و پس از داوری اولیه ۱۱ ایده جهت شرکت در جشنواره ایده شو انتخاب شدند. پس از برگزاری ایده شو و  داوری نهایی توسط داوران و مدیران پژوهش‌سراها، از ایده‌های برتر تجلیل خواهد شد.


مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، معاونت مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد، مدیر مرکز رشد پارک علم‌وفناوری، مدیر پژوهس‌سراهای دانش‌آموزی استان، از دیگر حاضران در این نشست بودند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148626
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین