بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/11/27 - 08:03
  • - تعداد بازدید: 606
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس دانشگاه بیرجند مطرح کرد:

حفظ انگیزه، لازمۀ استمرار موفقیت‌های علمی

جلسه تقدیر از برگزیدگان بیستو چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/13ffff.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ اجرای برنامه‌های هدایتی و الگوسازی از فعالیت‌های نخبگانی، جلسه تقدیر از برگزیدگان بیستو چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در دانشگاه بیرجند برگزار شد.


در این نشست، خامسان؛ رئیس دانشگاه بیرجند ضمن تقدیر از تلاش دانشجویان‌برتر المپیادی بر ضرورت حفظ انگیزه و تلاش علمی اشاره کرد و این مهم را یکی از عوامل ادامۀ موفقت‌ها دانست.


سید سعیدرضا احمدی زاده؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی نیز ضمن ارائه آماری از نخبگان و استعدادهای‌برتر تحت پوشش بنیاد، گفت: خوشبختانه تراکم نخبگانی خوبی در استان وجود دارد که البته تعداد زیادی از مستعدان‌برتر استان نیز در دانشگاه بیرجند مشغول به تحصیل هستند.


وی با اشاره به لزوم عملیاتی‌شدن ایده‌های نخبگانی، تصریح کرد: از 7 طرح برگزیده در طرح شهید احمدی‌روشن در استان خراسان‌جنوبی، 4 طرح مربوط به اساتید دانشگاه بیرجند است که این موضوع نشان می‌دهد دانشگاه بیرجند در راستای نخبه‌پروری گام‌های بلندی برداشته است.


لازم به ذکر است، در پایان این نشست، 5 نفر از دانشجویان‌برتر المپیادی از طرف دانشگاه بیرجند و بنیاد نخبگان استان تقدیر شدند.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 145182
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین