بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/04/29 - 08:45
  • - تعداد بازدید: 493
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل:

شهدا مسیر کمال انسانی را به سرعت پیمودند/ ضرورت الگوسازی از مسوولیت‌پذیری اجتماعی شهدا

رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل شهیدان را نخبگان واقعی نامید و گفت: این بزرگان مسیر کمال انسانی را به سرعت و در اوج جوانی پیمودند.

~/Asset/News/News/Image/شایقی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور تعمیق باورهای دینی و افزایش حس وطن‌دوستی و مسئولیت‌پذیری در مستعدان‌ و الگوسازی از مفاخر بومی، برنامه دیدار با خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقان‌نیا به همت بنیاد نخبگان استان اردبیل و همکاری سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه استان برگزار شد.


در این دیدار، حسین شایقی؛ رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل شهیدان را نخبگان واقعی نامید و گفت: این بزرگان مسیر کمال انسانی را به سرعت و در اوج جوانی پیمودند.


وی حضور در منزل این شهید والامقام را الگوسازی و تقدیر و پاسداشت رشادت­‌های شهدا برای ایجاد امنیت و آرامش برای کشور و در نتیجه رشد و اعتلای دانشمندان و استعدادهای علمی کشور دانست.


در این دیدار خانواده این شهید بزرگوار نیز امنیت کنونی کشور را مرهون رشادت‌­های شهدا دانستند که در بیرون مرزهای کشور توطئه ‌های کشورهای استکباری را خنثی و آنان را به زانو درآورده ‌اند.


در بخش دیگری از این دیدار مادر شهید با بیان خاطراتی از شهید هاشم دهقان­‌نیا، مقام انسانی و اخلاق او را نمونه و الگویی از تربیت اسلامی و انقلابی دانست.


در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مادر شهید هاشم دهقان­‌نیا، به مقام آن شهید ادای احترام شد. 


شهید پاسدار هاشم دهقان‌­نیا یکی از پاسداران اسلام بود که در جنگ با گروه تکفیری داعش به فیض عظیم شهادت نائل شد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150026
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین