بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/02/13 - 12:30
  • - تعداد بازدید: 799
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در وبینار آشنایی با تسهیلات بنیاد ملی نخبگان مطرح شد:

ضرورت اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در مناطق مختلف کشور

رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به لزوم هدایت و توانمندسازی مستعدان‌برتر در حوزه‌های مورد نیاز، بر ضرورت اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در مناطق مختلف کشور تأکید کرد و افزایش تعامل دانشگاه و صنعت را از مهمترین دستاوردهای این طرح دانست.

~/Asset/News/News/Image/احمدی 12.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی با هدف گسترش دایره مستعدان‌برتر و آگاهی‌بخشی به جامعه علمی و دانشگاهی نسبت به تسهیلات و آیین‌نامه‌های حمایتی بنیاد ملی نخبگان، نخستین وبینار آشنایی با تسهیلات و حمایت های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به همت بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.


در این برنامه، حمدالله اکوانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به لزوم حمایت از مستعدان‌برتر در رده‌های مختلف، گفت: در سال گذشته بنیاد نخبگان استان توانست بخشی از مستعدان‌برتر را تحت حمایت قرار دهد که خوشبختانه برای اولین‌بار این تسهیلات به مقطه کارشناسی نیز راه پیدا کرد.


وی افزود: در سال گذشته، به منظور زمینه‌سازی برای افزایش مستعدان و گسترش دایره نخبگانی به همه دانشگاه‌های استان، شناسایی افراد مستعد با کمک اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها انجام شد و بنیاد نخبگان استان نیز هدایت این افراد در سامانه سینا را به عنوان یک اولویت در دستورکار خود قرار داد.


اکوانی با اشاره به برخی از تسهیلات دوره دکتری، از اعطای جایزه شهید چمران به متقاضیان دوره پسادکتری خبر داد و اظهار داشت: در رشته‌هایی مانند فیزیک و شیمی، مستعدان‌برتر استان توانسته‌آند از این تسهیل استفاده کنند.


رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به لزوم هدایت و توانمندسازی مستعدان‌برتر در حوزه‌های موردنیاز کشور، بر ضرورت اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در مناطق مختلف کشور تأکید کرد و افزایش تعامل دانشگاه و صنعت را از مهمترین دستاوردهای این طرح دانست.


وی در پایان افزایش همکاری و تعامل بین دانشگاه و بنیاد نخبگان استان را از را‌‎ه‌های مهم برای گسترش دایره نخبگانی برشمرد.


 


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 152535
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین