بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/06/05 - 10:24
  • - تعداد بازدید: 713
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ضرورت تقسیم‌بندی مشتریان از لحاظ بودجه‌ای در کسب‌وکار نوپا

فرهانچی گفت: نیازمندی، ساخت، امکان ورود به سایر بازارها، میزان رقابت، تضمین کیفیت، از مهمترین عوامل موفقیت در کسب‌وکار نوپا است.

~/Asset/News/News/Image/indexvbm,.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی با هدف افزایش توانمندی مستعدان برای حضوری فعال در عرصه‌ کسب‌وکار نوآورانه و نوپا، وبینار «طراحی مدل کسب‌وکار» به همت بنیاد نخبگان استان همدان برگزار شد.


در این کارگاه، فرهانچی؛ مدرس کارگاه ابتدا به تشریح عنوان «فرآیند طرح‌ریزی کسب‌و‌کارهای نوپای نوآورانه» پرداخت و گفت: اولین گام در این مسیر  شناسایی طیف وسیعی از مشتریان بالقوه و تقسیم‌بندی میان مشتریان از لحاظ بودجه مشتری امکان و توان و تولید است.


وی افزود: برای هر کسب‌وکار باید کالا یا خدماتی تولید شود که مورد نیاز مردم باشد. نیازمندی، ساخت، امکان ورود به سایر بازارها، میزان رقابت، تضمین کیفیت، از مهمترین عوامل موفقیت در این مسیر است.


فرهانچی با اشاره به بوم‌مدل کسب‌وکار (Business Model Canvas) به عنوان ابزار مدیریتی که در جهت توصیف، طراحی و تغییر  مدل کسب‌وکار است، از شرکت‌کنندگان خواست ایده‌ها و مدل‌های کسب‌وکار خود را برای جلسه دوم کارگاه در قالب بوم‌مدل کسب‌وکار برای به چالش کشیدن مدل کسب‌وکار آماده کنند.


آشنایی با مقدمات ایجاد کسب‌و کارهای نو آورانه و آشنایی با نحوه تدوین بوم‌کسب‌وکار، از مهمترین سرفصل‌های این کارگاه بود.


لازم به ذکر است، به منظور تکمیل آموزش شرکت‌کنندگان، جلسه تکمیلی این وبینار نیز با محورهای بررسی مدل‌های کسب‌وکار طراحی‌شده توسط شرکت‌کنندگان، آشنایی با تحلیل فضای رقابتی کسب‌وکار، آشنایی با نحوه جذب حمایت برای ایجاد و توسعه کسب‌وکار برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153137
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین