بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/24 - 11:42
  • - تعداد بازدید: 56
  • - تعداد بازدیدکننده: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور اساتید راهبر و دانشجویان برگزیده/

فعالیت هسته‌های استادمحور علمی-فرهنگی در خراسان شمالی آغاز شد/ اهمیت نقش هسته‌های استادمحور در مهارت‌‎افزایی مستعدان

مراسم آغاز به‌کار هسته‌های استادمحور علمی-فرهنگی خراسان شمالی با حضور اساتید راهبر و دانشجویان برگزیده برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم آغاز به‌کار هسته‌های استادمحور علمی-فرهنگی خراسان شمالی با حضور اساتید راهبر و دانشجویان برگزیده به همت بنیاد نخبگان استان، با همکاری دانشگاه بجنورد برگزار شد.

در این مراسم، بخشی؛ رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مدیریت تحولات کشور باید در دست نخبگان باشد، گفت: هدف از تشکیل این هسته‌‎ها، توانمندسازی دانشجویان جهت آمادگی حضور آنان در جامعه و بازار کار است.

وی ادامه داد: شناسایی استعدادهای برتر، ایجاد زمینه برای رشد این استعدادها و فرصت‌‌سازی بر اساس اصول و انصاف و توسعه دایره ی نخبگی از جمله اهداف کلان بنیاد ملی نخبگان است.

شیخ‌زاده؛ رئیس دانشگاه بجنورد نیز در ضمن تقدیر از بنیاد نخبگان استان جهت تشکیل این هسته‌ها، اظهار داشت: دانشگاه باید در کنار افزایش توان علمی دانشجویان، توان عملی آنان را نیز توسعه دهد و به نوعی علاوه بر آموزش، مهارت‌افزایی را در دستورکار قرار دهد.

وی افزود: تشکیل هسته‌های استاد‌محور یکی از موثرترین راه‌ها برای ارتقاء مهارت دانشجویان برای ورود به بازار کار و جامعه است.

شیخ‌زاده، شبکه‌سازی بین دانشجویان و اساتید اهل فن و متخصصان حوزۀ صنعت را امری ضروری دانست و تصریح کرد: حضور در این شبکه‌های اثر بالایی در اشتغال این افراد بعد از دوران تحصیل خواهد داشت.

در ابتدای این نشست، آیین‌نامه هسته‌های استادمحور علمی-فرهنگی تشریح شد.

در ادامه، اساتید راهبر برنامه‌های خود را جهت توانمندسازی دانشجویان عضو هسته ارائه دادند و دانشجویان نیز سوالات خود را مطرح کردند


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172270
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین