بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/12/03 - 11:09
  • - تعداد بازدید: 1112
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

قراردادهای دانش‌بنیان معافیت بیمه‌ای دریافت کردند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با حوزه شرکت‌های دانش بنیان، سعی دارد تا مسائل مرتبط با حوزه کاری آنها را مرتفع سازد. بیمه یکی از این مسائل است.

~/Asset/News/News/Image/8767677867.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پرویز کرمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اینباره گفت: در یکی از این تفاهم‌نامه‌ها که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تأمین اجتماعی به امضاء رسید، مقرر شد تا در راستای تسهیل کسب‌وکار شرکت‌های دانش‌بنیان، کلیه قراردادهای دانش‌بنیان که به تأیید معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور می‌رسند، از پرداخت ضرایب حق بیمه قراردادها معاف گردند.


ثبت درخواست


وی در ادامه گفت: شرکت‌هایی که متقاضی استفاده از این معافیت هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه Reg.daneshbonyan.ir  درخواست خود را به همراه متن قرارداد و نامه اعلام پایان پروژه ارسال کنند.


ارزیابی


رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، افزود: پس از ارزیابی قرارداد و در صورت انطباق آن با فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت، نامه تأیید معافیت از ضرایب، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شعبه موردنظر در سازمان تأمین اجتماعی ارسال خواهد شد.


ایجاد تسهیلات


 کرمی اضافه کرد: قراردادهای معرفی‌شده، منحصراً در خصوص موضوعات دانش‌بنیان مورد تایید و با معرفی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور بوده و سایر قراردادهای منعقده شرکت‌ها و مؤسسات مزبور طبق مقررات جاری سازمان و با رعایت قانون تامین اجتماعی محاسبه و مطالبه خواهد شد.


مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزود: در زیست بوم کار آفرینی فناورانه سعی معاونت بر این بوده است، که  با ایجاد تسهیلات در زمینه بیمه، مالیات، صادرات و واردات، ...... روند فعالیت شرکت‌‎های دانش بنیان را تسهیل کند.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 152820
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین