بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/10/21 - 09:45
  • - تعداد بازدید: 803
  • - تعداد بازدیدکننده: 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان مطرح کرد:

لزوم ایده‌پردازی جامعۀ نخبگانی در حوزۀ امنیت اجتماعی

فیض گفت: جامعۀ نخبگانی و فناوران جوان می‌توانند با ارائه ایده‌ها و پژوهش‌های کاربردی مرتبط، نظم و امنیت اجتماعی را بهبود بخشند.

~/Asset/News/News/Image/999MG_9065(1)6666.JPG
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست فرمانده انتظامی استان سمنان با نخبگان و صاحبان استعدادبرتر با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان، رئیس دانشگاه سمنان در محل سالن جلسات نیروی‌انتظامی استان برگزار شد.




در این نشست، داود فیض؛ رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان با اشاره به مأموریت‌های بنیاد ملی نخبگان، بر لزوم تقویت ارتباط و تعامل نیروی‌انتظامی و اجتماع نخبگانی استان تأکید کرد و گفت: جامعۀ نخبگانی و فناوران جوان می‌توانند با ارائه ایده‌ها و پژوهش‌های کاربردی مرتبط، نظم و امنیت اجتماعی را بهبود بخشند.


در ابتدای این نشست نیز عبدالله حسنی؛ فرمانده انتظامی استان سمنان نیز با اشاره به جایگاه مهم امنیت اجتماعی در توسعه‌یافتگی، گفت: نیاز به امنیت پس از سایر نیاز‌های انسان به عنوان یکی از ساختار‌های اساسی و پایه‌ای تشکیل‌دهنده شخصیت افراد قلمداد می‌شود.


وی افزود: جامعه‌محوری پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی از رویکردهای مهم نیروی انتظامی است که با هدف جلب رضایت مردم و تحقق پلیس مردمی برای ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.


فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به رشد قابل‌ملاحظه دستاوردها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی ناجا در سال‌های اخیر، یادآور شد: نخبگان، صاحبان استعدادبرتر و جامعه دانشگاهی استان می تواند با انجام تحقیقات و پژوهش‌های نو و کاربردی، نیروی‌انتظامی را در مسیر تحقق اهدافش یاری رسانند.


لازم به ذکر است، در پایان این دیدار در شرکت‌کنندگان از برخی دستاوردهای علمی و پژوهشی ناجا دیدن کردند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156247
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین