بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/02/30 - 09:21
  • - تعداد بازدید: 660
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان گیلان مطرح کرد:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مناطق آزاد برای حمایت از استعدادهای دانش‌آموزی

مسعود اصفهانی در نشست بنیاد نخبگان استان گیلان با مسولان منطقه آزاد انزلی، بر لزووم بهره‌گیری از ظرفیت این مناطق برای حمایت از استعدادهای دانش‌آموزی تاکید کرد.

~/Asset/News/News/Image/اصفهانی7.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جلسه مشترک چندجانبه با حضور رییس بنیاد نخبگان استان گیلان، معاون فرهنگی منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی، رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش‌و‌پرورش استان گیلان، رییس آموزش و پرورششهرستان بندرانزلی با هدف استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی در جهت استعدادیابی دانش‌آموزان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی و بررسی راه‌های توانمندسازی دانش‌آموزان مستعد منطقه برگزار شد.


در این نشست، مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان گیلان به تشریح مفاد سند راهبردی کشور در امور نخبگان و اهداف بنیاد ملی نخبگان در شناسایی، توانمندسازی، زمینه‌سازی برای اثرگذاری و تکریم و الگوسازی نخبگان پرداخت و گزارشی از برگزاری برنامه‌های شناسایی استعدادهای دانش‌آموزی در شهرستان‌های استان گیلان در قالب برنامه ملی شهاب، ارائه کرد.


وی در ادامه به برگزاری مدارس خلاقیت و ایده‌پردازی، طرح دوست علمی و سایر آموزش‌های خاص برون‌مدرسه‌ای که در سال‌های اخیر توسط بنیاد نخبگان استان گیلان اجرا شده است، اشاره کرد و از آمادگی کامل بنیاد نخبگان گیلان جهت همکاری مشترک با منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی و اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان در این زمینه خبر داد.


مهدوی؛ معاون فرهنگی منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی، نیز در خصوص ظرفیت‌های این منطقه آزاد مطالبی را بیان کرد و استعدادیابی و حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان برای استفاده از ظرفیت آنها در توسعه پایدار منطقه آزاد انزلی را رویکرد مدیریت جدید منطقه آزاد انزلی دانست.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153117
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین