بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/01/25 - 11:02
  • - تعداد بازدید: 658
  • - تعداد بازدیدکننده: 69
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی مظرح کرد:

لزوم حضور مدیران ارشد استانی در شوراهای علمی بنیادهای نخبگان استان‌ها

چهل‌امیرانی گفت: مدیران ارشد استان باید از نزدیک در جریان فعالیت‌های بنیادهای نخبگان استان قرار بگیرند چراکه این مهم نقش بسیاری در جلب مشارکت آنان دارد. حضور در شوراهای علمی بنیادهای نخبگان استان می‌تواند یکی از راه‌کارهای مفید برای این موضوع باشد.

~/Asset/News/News/Image/کالای بومی.jpg

چهل‌امیرانی؛ رییس بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به ضرورت پرهیز بنیادهای نخبگان استانی از تصدی‌گری در اجرا و افزایش همکاری و تعامل دستگاه‌های درون‌استانی، احساس ضرورت در بهره‌گرفتن از تفکر نخبگان را مهمترین عامل در برقراری این ارتباط دانست و گفت: احساس نیاز دستگاه‌ها و نهادهای درون‌استانی به تزریق تفکر نخبگانی، مهمترین عامل در برقراری ارتباط و همکاری با بنیادهای نخبگان استان است.


وی افزود: علاوه بر آن، مدیران ارشد استان باید از نزدیک در جریان فعالیت‌های بنیادهای نخبگان استان قرار بگیرند چراکه این مهم نقش بسیاری در جلب مشارکت آنان دارد. حضور در شوراهای علمی بنیادهای نخبگان استان می‌تواند یکی از راه‌کارهای مفید برای این موضوع باشد.


چهل‌امیرانی با اشاره به برخی ابعاد طرح شهید‌ احمدی‌روشن، ادامه داد: این طرح به دلیل چندبعدی بودن از سویی می‌تواند بخش زیادی از مشکلات استان را رفع کند و از سوی دیگر زمینه‌ساز همکاری و تعامل دیگر دستگاه‎‌ها و نهادها با بنیادهای نخبگان استان و جذب ظرفیت‌ها و امکانات آنها باشد.


رییس بنیاد نخبگان آذربایجان‌غربی یادآور شد: در سال گذشته موضوع کشت زعفران به عنوان تنها پروژه فعال استان در طرح شهید احمدی‌روشن به نتایج خوبی رسید؛ در حال‌حاضر نیز بنیاد نخبگان استان چهار طرح فعال دارد که علاوه بر جذب سرمایه، نقش بسیاری در اصلاح رویکردها به توان نخبگان داشته است.


وی در پایان تأکید کرد: روند ارتباطی دستگاه‌ها و نهادهای درون‌استانی با بنیاد نخبگان استان باید از حالت قائم‌به‌فرد بودن خارج شود. در واقع مسیر باید به شکلی ترسیم شود که دستگاه‌ها به سبب ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و اهمیت نقش‌آفرینی بنیاد نخبگان استان، به همکاری و تعامل با این نهادها راغب باشند.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148216
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین