بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/21 - 13:29
  • - تعداد بازدید: 103
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ادامه بازدیدهای استادمحور/

مستعدان برتر دانشجویی از واحدهای صنعتی کرمان بازدید کردند/ تاکید بر اهمیت حرکت جامعه علمی به سوی عرصه‌های کارآفرینی

برنامه بازدید استادمحور دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به همت بنیاد نخبگان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی جامعه دانشگاهی و مستعدان برتر با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تولیدی استان و همچنین نیازها و چالش‌های موجود در صنایع مختلف، برنامه بازدید استادمحور دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به همت بنیاد نخبگان استان کرمان برگزار شد.

در این برنامه، ضمن تشریح اهداف اصلی بازدید استادمحور و نقش آن در هدایت تحصیلی دانشجویان به ویزه استعدادهای برتر به مسیر صحیح، بر لزوم جهت‌دهی تحقیقات و پروژه‌های دانشگاهی به سمت نیازها و چالش‌های کشور تأکید و این مهم راهی برای نقش‌آفرینی حداکثری دانشگاه رد جامعه عنوان شد.

در ادامه، با اشاره به اهمیت حرکت جامعه علمی به سوی عرصه‌های کارآفرینی، دانش‌افزایی، مهارت‌آموزی و آگاهی از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در کنار ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی و وطن‌دوستی، به عنوان مهمترین پیش‌شرط‌های این مهم عنوان شد.

در ادامه، شرکت‌کنندگان از بخش‌های مختلف سه کارخانه و واحد تولیدی استان، باتری ارگ، کارن صنعت مهام و کامین صنعت آریا بازدید کردند و در حین بازدید ضمن آشنایی با خطوط تولید، گردش مالی، نقش این واحدها در اقتصاد و اشتغال استان، نیازهای فناورانه و تجهیزاتی و راه‌های ارتباطی آنها با دانشگاه، زمینه‌های همکاری در قالب‌های مختلف را بررسی کردند.

این برنامه ویژه دانشجویان و مستعدان دو مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی پلیمر، مهندسی هسته‌ای، شیمی تجزیه، نانوشیمی، فیزیک اتمی مولکولی و فوتونیک برگزار شد.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171805
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین