بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/24 - 10:01
  • - تعداد بازدید: 73
  • - تعداد بازدیدکننده: 66
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به منظور آشنایی با پیشرفت‌های علمی و صنعتی/

مستعدان چهارمحال و بختیاری از گروه صنعتی جهان آرا بازدید کردند

برنامه بازدید از گروه صنعتی جهان آرا ویژه جمعی از نخبگان و مستعدان رشته‌های فنی و مهندسی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی با پیشرفت‌های علمی و صنعتی، توانمندسازی و ایجاد روحیه اعتمادبه‌نفس و خودباوری، برنامه بازدید از گروه صنعتی جهان آرا با حضور جمعی از نخبگان و مستعدان رشته‌های فنی و مهندسی به همت بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این برنامه عنوان شد: شرکت جهان آرای خلاق از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی جهان آرا است و از جمله محصولات تولیدی شرکت می‌توان به لوله‌های برق، لوله‌های آب پنج لایه و اتصالات و لوله‌های فاضلاب اشاره کرد. برند محصولات شرکت جهان آرای خلاق MPJ  است.

در بخش اول این بازدید، نخبگان و مستعدان برتر از شرکت جهان آرای خلاق بازدید کردند و با پیشینه ساخت و همچنین واحد تحقیق و توسعه پیشرفته محصولات ساختمانی و تاسیساتی جهان آرای خلاق آشنا شدند و در ادامه شرکت‌کنندگان با حضور در خط تولید شرکت، با مراحل ساخت محصولات پلیمری (لوله برق، لوله‌‎های فاضلاب و لوله‌های پنج لایه) این شرکت آشنا شده و پس از آن با همراهی مسئولین مربوطه از قسمت‌های مختلف خط تولید و آزمایشگاه شرکت بازدید کردند.

بازدید از شرکت سرمایش و گرمایش آبنوس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی جهان آرا و سالن تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی از قبیل چیلر، پکیج، رادیاتور، هواساز، فن کویل و داکت اسپیلت، بخش دیگر این برنامه بود.

در مرحله بعد، بازدید از شرکت سیما کابل نقش جهان صورت پذیرفت و در آن از واحد تولید و همچنین واحد آزمایشگاه بازدید به عمل آمد.

در این مرحله، عنوان شد: شرکت سیما کابل نقش جهان از زیرمجموعه‌های گروه صنایع جهان آرا در سال 1387 با هدف تولید سیم و کابل در تراز جهانی با جدیدترین تجهیزات و روش‌ها و به‌روزترین مواد اولیه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع تاسیس شـد. محصولات تولیدی شرکت عایق و روکش PVC، کـابل‌های قـدرت، عایق و روکش HFFR، عایق XLPE، مخابراتی و کواکــسیال، انعـطاف‌پذیر شیلددار هستند.

در مرحله آخر، بازدید از کیمیا جاوید سپاهان انجام شد.

در این بخش بیان شد: شرکت کیمیا جاوید سپاهان (KJS) با هدف تولید محصولات مختلف پلیمری در سال 1377 در 40000 متر مربع تاسیس شده است. در حال حاضر ظرفیت تولید KJS حدود 100000 تن در سال است. این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات را با بیش از 300 گرید مختلف در چهار گروه عمده تولید می‌کند. کامپاندهای پلیمری، کامپاندهای پوششی مخصوص کابل‌ها و لوله، مستربچ‌ها و چسب‌های گرما ذوب، محصولات KJS در صنایع مختلفی از جمله لوله و اتصالات، سیم و کابل، نفت و گاز، نساجی، خودرو، راه آهن، فیلم، لوازم بهداشت، لوازم خانگی و صنایع بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند.



***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172273
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین