بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/31 - 14:03
  • - تعداد بازدید: 41
  • - تعداد بازدیدکننده: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون استاندار زنجان خبر داد:

نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان جذب می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: در بخشی از طرح شهید زین‌الدین ۱۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی استان جذب خواهند شد که رشته محل‌های مورد نظر دستگاه‌ها به بنیاد ملی نخبگان ارسال شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مرتضی شهامی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: در بخشی از طرح شهید زین‌ الدین ۱۰ نخبه در دستگاه‌های اجرایی استان جذب خواهند شد که رشته محل‌های مورد نظر دستگاه‌ها به بنیاد ملی نخبگان ارسال شده و افراد مورد تٱیید این بنیاد از طریق فرآیند فراخوان، برای مصاحبه تکمیلی به دستگاه‌های اجرایی استان معرفی خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بخش دیگر طرح نیز مجوز جذب ۱۰ نفر از مدیران به صورت قراردادی به استان داده شده است، ‌ این در حالی بود که امکان به کارگیری قراردادی مدیران بدون این طرح نیز در قالب قوانین جاری وجود داشت و در دولت‌های قبلی هم مورد استفاده قرار گرفته است، با این حال در این بخش از طرح، تاکنون فقط جذب یک نفر محقق شده است.

وی افزود: مجوز صادر شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب این طرح به استان زنجان شامل ۸۰ نفر کارمند پیمانی، ۱۰ نفر کارمند نخبه پیمانی و ۱۰ نفر کارمند قراردادی برای جذب مدیران است.

وی تاکید کرد: بخش اول طرح شامل استخدام ۸۰ نفر کارمند پیمانی در برخی از دستگاه‌های اجرایی منتخب استان، به روش آزمون کتبی و مصاحبه تکمیلی (مطابق همه استخدام‌های معمول) بوده که آزمون کتبی با حضور بیش از ۲ هزار نفر دی‌ ماه ۱۴۰۳ برگزار و مدارک و مستندات افراد قبول شده در آزمون به تعداد پنج برابر ظرفیت دریافت و بررسی شد.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

 

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172328
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

سامانه ی گفتگوی آنلاین