بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/05/10 - 11:47
  • - تعداد بازدید: 43
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی:

نخبگان معرفی شده از طرف بنیاد ملی نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی استخدام می‌شوند

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی از استخدام نخبگان معرفی شده از طرف بنیاد ملی نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نوربخش عسکری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اظهار کرد: وظیفه شورای راهبری تحول اداری، رصد نظام اداری و بررسی موارد مرتبط با نظام اداری این استان است.

وی با اشاره به فعالیت شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی در گذشته گفت: بر اساس بخشنامه جدید، عنوان، اعضا و شرح وظایف آن تغییر و اکنون با عنوان شورای راهبری تحول اداری استان مطرح است تا رصد، ارزیابی و نظارت مسائل مرتبط با نظام اداری را انجام دهد.

عسکری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در استان گفت: سهمیه استان در این طرح ۱۰۰ نفر بود که بیش از ۳۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند. تاکنون برای جذب ۶۳ نفر آزمون برگزار شده و نتایج پنج برابر ظرفیت اعلام اولیه شده تا مصاحبه و ارزیابی نهایی آنها صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری یک آزمون متمرکز در وزارت کشور برای جذب ۱۷ نیروی جدید در استانداری مرکزی گفت: مهلت ثبت نام این آزمون تمدید شده و متقاضیان می‌توانند ثبت نام کنند همچنین مقرر است ۱۰ نفر از نخبگان نیز که از طرف بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند در دستگاه‌های اجرایی استان استخدام شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به معرفی دستگاه‌های برتر طبق ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ در جشنواره شهید رجایی گفت: در این ارزیابی ۵۶ دستگاه اجرایی مشارکت داشتند و در ۶ گروه، دستگاهی که بالاترین امتیاز را کسب کرد معرفی شد.

عسکری گفت: در جشنواره شهید رجایی امسال نیز، ۱۰ دستگاه اجرایی نیز در موضوعات استانی مثل ایجاد اشتغال، بهبود محیط کسب و کار، اجرای مصوبات سفر شهید جمهور، فرزندآوری، ازدواج و اطلاع رسانی و تبیین افکار عمومی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172477
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین