بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/07/15 - 14:15
  • - تعداد بازدید: 1075
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مسئولان بنیاد نخبگان مازندران با دانشگاه علوم‌پزشکی استان

نشست مسئولان بنیاد نخبگان مازندران با دانشگاه علوم‌پزشکی استان به منظور ایجاد و افزایش همکاری‌های بین‌نهادی و حمایت از جامعه نخبگانی و دانشگاهی برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/تلاتلب.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی بین‌دستگاهی، نشست هم‌اندیشی رییس بنیاد نخبگان استان مازندران با رییس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران، معاونین آموزشی، تحقیقات و فناوری، توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و همچنین مشاور و مدیر دفتر ریاست آن دانشگاه برگزار شد.



 در ابتدای این نشست، انواع تسهیلات و جایزه‌های گوناگون بنیاد ملی نخبگان نظیر طرح شهید احمدی‌روشن، شهید بابایی، شهید چمران و همچنین اهداف هر یک از آنها تشریح شد.



در ادامه به آمادگی دانشگاه علوم‌پزشکی به همکاری با بنیاد نخبگان استان در اجرای برنامه‌های نخبگانی و آیین‌نامه‌‎های مصوب در حمایت از اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و طرح‌های نوآو رانه و فناورانه اشاره شد.



«تقویت تعامل نخبگان با حوزهای مختلف علوم پزشکی (پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، بهداشت، فن‌آوری، پیراپزشکی، پرستاری)»، «اطلاع‌رسانی کامل در مورد استفاده اساتید دانشگاه از آیین‌نامه‌های فن‌یاری (حضور دانشجویان اساتید در شرکت‌های دانش‌بنیان)، علمی–اجرایی»، «هماهنگی‌های لازم در برگزاری برنامه‌های مشترک مانند کارگاه‌ها، اردوهای مختلف، جهادی تکریم و الگوسازی، گردشگری سلامت»، »تشکیل شبکه جامع دانشگاه‌های مازندران»، «تشکیل جلسات هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان با نخبگان و مسئولان»، از دیگر مواردی بود که در این نشست به آنها اشاره شد.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 147297
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین