بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/12/03 - 11:34
  • - تعداد بازدید: 1012
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور/

نشست معارفه بنیاد ملی نخبگان به مستعدان‌برتر نوورود برگزار شد

نشست معارفه بنیاد ملی نخبگان به مستعدان‌برتر نوورود با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/3O6A5401_1582184850426_13.JPG

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست معارفه بنیاد ملی نخبگان به مستعدان‌برتر نوورود با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، حسن سالاریه؛ معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و جمعی از مسئولان و مستعدان‌برتر در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.


در این نشست، محمدعلی کوچک‌زاده؛ رییس بنیاد نخبگان استان تهران با برشمردن برخی از معیارها و سنجه‌های مستعدبرتر و نخبه، به معرفی اهم فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان تهران و برخی از برنامه‌های توانمندسازی و مهارتی این بنیاد پرداخت.


وی در ادامه برگزاری اردوهای جهادی، کارگاه‌های آموزشی با عناوین و محورهای توسعۀ فردی و رشد شخصیتی، برگزاری بازدیدهای صنعتی با هدف آشنایی با چالش‌ها و دستاوردهای واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را از مهمترین برنامه‌های این بنیاد در حوزۀ دانشجوی برشمرد.


در بخش دیگری از این نشست، نوتاش؛ مدیر امور مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن معرفی اکوسیستم نوآوری و نقش این صندوق در آن و ابزار و مراحل حمایت از ایده‌های نوآورانه، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها را از مهمترین برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی دانست.


وی با اشاره به لزوم تسهیل مسیر حمایت از استعدادهای‌برتر، همکاری با بانک‌ها و شتاب‌دهنده‌ها و همچنین ارائه خدمات توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان را از اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی برای بهبود روند خدمت‌رسانی به جامعۀ نخبگانی قلمداد کرد.


در ادامه، امین اسرافیل؛ مدیرعامل گروه صنعتی رادیس به بیان برخی از ویژگی‌های اکتسابی و شخصیتی افراد موفق در حوزۀ کسب‌وکار اشاره کرد و به تشریح و تبیین هر یک از آنها پرداخت.


وی ثبات قدم، خوداتکایی، خستگی‌ناپذیری و درک مناسب از شرایط را از عوامل مهم در موفقیت در حوزۀ کسب‌وکار نوآورانه دانست.


میلاد منشی‌پور؛ مدیرعامل تپ‌سی نیز به تبیین ویژگی‌ها و مختصات بازار کسب‌وکار نوآورانه در کشور پرداخت و امید، دانش و کسب تجربه از شکست را از عوامل موفقیت در این مسیر دانست.


معرفی رویدادهای فرهنگی و بازدیدهای تخصصی و تشریح چرایی و چگونگی هر یک، پخش کلیپ معرفی طرح شهید احمدی‌روشن با هدف آشنایی بیشتر مستعدان‌برتر با این طرح و هدایت آنان به سمت حوزه‌های عملیاتی و همچنین معرفی و تشریح تسهیلات و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از مستعدان‌برتر نوورد، از دیگر بخش‌های این نشست بود.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153036
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین