بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/05/22 - 19:25
  • - تعداد بازدید: 1015
  • - تعداد بازدیدکننده: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس جمهوری:

هم‌پای دنیا در حوزه کرونا؛ شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از افتخارات ما هستند

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شرکت‌های دانش‌بنیان را یکی از افتخارات کشور دانست و گفت: امروز همه نیازمندی‌های بخش کرونا در زمینه مواد بهداشتی، درمان و دارو، تجهیزات پزشکی را همین شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کردند.

~/Asset/News/News/Image/159480113916567800.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه هیات دولت در ادامه افزود: دیروز یک جلسه‌ای در همین مکان با محققین، اساتید و شرکت‌های دانش‌بنیان و برخی از وزرا و معاونین که راجع به درمان کرونا و واکسن کرونا کار می‌کنند، داشتم. الحمدالله همه اینها قدم‌های بسیار موفقی را برداشتند و ما تقریبا همپای دنیا حرکت می‌کنیم.




رییس جمهوری ادامه داد: شیوه‌های گوناگون از راه‌های مختلف شرکت‌های دانش‌بنیان؛ که الحمدالله یکی از افتخارات ما شرکت‌های دانش‌بنیان هستند. امروز همه نیازمندی‌های بخش کرونا در زمینه مواد بهداشتی، درمان و دارو، تجهیزات پزشکی را همین شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کردند. سی.تی.اسکن، ونتیلاتور، دارو و کیت آزمایشگاهی خواستیم، برای ما تهیه کردند و این جزو افتخارات ماست که دانشمندان کشورمان در این شرایط بیش از ۸۰۰ مقاله علمی در این مدت راجع به کرونا ارائه کردند و در مجلات علمی دنیا چاپ شده است. پس کشور منزوی نیستیم، کشوری نیستیم که تحت فشار عقب‌نشینی کنیم؛ علیرغم فشارها بهترین قدم‌ها را در این راه برداشتیم.


روحانی در ادامه با اشاره به جلسه روز گذشته خود با محققان، اساتید و مدیران شرکت‌های دولتی، عمومی و دانش‌بنیان که در زمینه درمان و تولید واکسن کرونا فعالیت می‌کنند، بیان کرد: خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید دارو و واکسن کرونا گام‌های بسیار موفقی برداشته‌اند و در این زمینه همپای دنیا حرکت می‌کنیم و چنین اقداماتی نشان‌دهنده آن است که منزوی نیستیم و تحت فشار عقب‌نشینی نمی‌کنیم

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155924
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین