بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/10/08 - 00:55
  • - تعداد بازدید: 1052
  • - تعداد بازدیدکننده: 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس پارک علم‌و‌فناوری استان زنجان:

پارک‌های علم‌و‌فناوری محلی برای تبدیل پژوهش به سرمایه هستند

نشست هم‌اندیشی جمعی از استعدادهای برتر با روسای بنیاد نخبگان و پارک علم‌وفناوری استان زنجان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/میزگرد یا نشست نخبگانی.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی اجتماع نخبگانی با مسئولان استانی، نشست هم‌اندیشی جمعی از استعدادهای برتر با روسای بنیاد نخبگان استان و پارک علم‌وفناوری استان زنجان با هدف آشنایی بیشتر اجتماع ‌نخبگانیبا فرصت‌های شغلی، آگاهی مسئولان از توان و قابلیت‌های مستعدان‌برتر استان و همچنین بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود در استان برگزار شد.



در این نشست، عباس ربیعی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان ضمن بیان اهداف نشست، به تشریح حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان و آیین‌نامه‌های حمایتی پرداخت و با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، گفت: استفاده استعدادهای‌برتر از امکانات و ظرفیت‌های پارک علم‌و‌فناوری استان، زمینه تجاری‌سازی ایده‌های نخبگانی را فراهم می‌کند.



در ادامه، مرادخانی؛ رئیس پارک علم‌و‌فناوری استان زنجان نیز به اهم فعالیت‌های این پارک اشاره کرد و گفت: پارک‌های علم‌و‌فناوری محلی برای تبدیل پژوهش به سرمایه هستند.



وی افزود: پارک علم‌و‌فناوری استان زنجان برای تسهیل مسیر تجاری‌سازی و عملیاتی‌شدن ایده‌های نخبگانی، با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی تفاهم‌نامه‌هایی به امضا رسانده است تا شرایط برای توسعه اکوسیستم کارآفرینی هموار شود.



مرادخانی حمایتاز ایده‌های فناورانه را مهمترین وظیفه پارک‌های علم‌وفناوری دانست و ادامه داد: بررسی ایده‌های ارجاع داده‌شده به این پارک‌ها از نظر فناوری و ورود آنها به ساختار تعریف‌شده در اکوسیستم کارآفرینی، بخشی از فعالیت‌های این مراکز است.



لازم به ذکر است، در این نشست علاوه بر تبیین طرح شهید احمدی‌روشن، برنامه‌های فرهنگی سال 1399 با حضور مستعدان شرکت‌کننده ارزیابی و نیازسنجی شد.




  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155318
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین