بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/27 - 11:12
  • - تعداد بازدید: 34
  • - تعداد بازدیدکننده: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر/

پنجمین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی OGPC2024» برگزار می‌شود/ هم‌آفرینی نخبگان دانشگاهی و خبرگان صنعتی

«پنجمین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی OGPC2024» با همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر و دانشگاه خلیج ­فارس برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی (OGPC2024) یک رویداد علمی بین المللی برای پایش پژوهش‌های علمی و یافته‌های صنعتی جدید در حوزه های مرتبط با مهندسی نفت و مهندسی شیمی و نیز انرژی و محیط زیست است که پنجمین دوره آن با همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر، دانشگاه خلیج ­فارس و نهادهای علمی، پژوهشی، فناورانه و سایر بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری کشور،29 و 30 آبان 1403 به مدت 2 روز در استان بوشهر برگزار می‌شود.

این کنفرانس با هدف هم‌رسانی، هم آفرینی نخبگان دانشگاهی و خبرگان صنعتی، در جهت ارتقاء و عرضه تجارب ویژه صنعتی، پژوهش‌ها و اختراعات علمی، توسعه فناوری، پیشرفت پایدار و تبادل دانش برگزار خواهد شد.

کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی (OGPC2024) که با شعار «پایداری تضمین کننده آینده» برگزار می شود، نخبگان دانشگاهی و خبرگان صنعتی در حوزه های فوق الذکر را با هدف ارتقاء و عرضه تجارب ویژه صنعتی، پژوهش‌ها و اختراعات علمی، توسعه فناوری، پیشرفت پایدار و تبادل دانش گردهم می آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.





***

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172289
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

سامانه ی گفتگوی آنلاین