بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1399/05/12 - 12:11
  • - تعداد بازدید: 717
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری:

کارگروه تخصصی بازوی مشورتی دستگاه‌های درون‌استانی است

کارگروه تخصصی صنایع دستی بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری به اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تحویل داده شد.

~/Asset/News/News/Image/indexrrrrrrrrrrr.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه تسهیلگری برای اثرگذاری بهینه نخبگان و سرآمدان در رفع نیازهای واقعی استان، کارگروه تخصصی صنایع دستی بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری پس از تثبیت جایگاه و نقش‌آفرینی در توسعه منطقه‌ای، به اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تحویل داده شد تا از این به بعد در ذیل این اداره به فعالیت خود ادامه دهد.


در جلسه واگذاری این کارگروه، مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن اشاره به نقش کارگروه­های تخصصی در تزریق تفکر نخبگان به سازمان­های اجرایی، وجود این کارگروه­ها در مؤسسات اجرایی به عنوان یک بازوی مشورتی را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان از این پس به نحو مطلوب از این کارگروه استفاده کند.


جوادی؛ مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگردی استان نیز ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارگروه تخصصی صنایع دستی بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری نیز گفت: به طور قطع این کارگروه می‌تواند کمک‌های فکری بسیاری به مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری استان کند و امید است با بهر­ه­گیری از نظرات و پیشنهادات این کارگروه، تحول مثبتی در صنایع دستی استان رخ دهد.


لازم به ذکر است: در راستای تشکیل کارگروه­های تخصصی بنیاد ملی نخبگان استان در سال 1395 کارگروه صنایع دستی تشکیل و با بهره­گیری از حضور متخصصان این رشته در 22 جلسه و 75 مصوبه به کار خود ادامه داد. ثبت شهر جهانی نمد به نام شهرکرد، موارد مرتبط با صنایع داری به خصوص گلیم و آسیب شناسی این صنعت پیشنهاد و توسعه ی رشته­های مرتبط با صنایع دستی به خصوص تحصیلات تکمیلی در استان با همکاری دانشگاه شهرکرد از جمله خروجی های این کارگروه به شمار می رود.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 146695
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین