بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/11 - 09:20
  • - تعداد بازدید: 230
  • - تعداد بازدیدکننده: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک بازدید علمی مطرح شد:

استفاده از توان اجرایی جامعه نخبگانی در حل چالش‌های صنایع تولیدی ضرورت دارد

در یک بازدید علمی تخصصی با حضور مستعدان برتر در قزوین بر ضرورت استفاده از توان اجرایی جامعه نخبگانی در حل چالش‌های صنایع تولیدی تاکید شد.

~/Asset/News/News/Image/firozffff.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی کشور، توسعه روابط صنعت و دانشگاه و همچنین ارتقای انگیزه کارآفرینی و توسعه فرهنگ کار، برنامه بازدید از گروه بهداشتی فیروز با حضور جمعی از سرآمدان، اساتید دانشگاه، دانشجویان رشته‌های شیمی و مهندسی شیمی و مدیران صنعتی، به همت بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.



در این برنامه عنوان شد: هم‌افزایی بیشتر صنایع با بنیاد نخبگان استان و استفاده از ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و توان اجرایی جامعه نخبگانی در جهت حل مسئله و چالش‌های موجود در صنعت از جمله اهداف برگزاری بازدیدهای علمی است.



در ادامه افزوده شد: تمام محصولات این شرکت در واحد تحقیق و توسعه (R&D) با همکاری مراکز علمی مطالعه و فرمولسازی شده و پس از آزمایش‌های کلینیکی دوره‌ای و تست‌های گوناگون بر روی مواد اولیه و اثبات سازگاری محصول با پوست لطیف کودکان به مرحله تولید می‌رسد. فرمولاسیون دقیق و پویا استفاده از مواد اولیه مرغوب و اعمال کنترل کیفی فراگیر از مزیت‌های این شرکت است که در حفظ و ارتقاء آن کوشا بوده است.



سپس با ارائه کارشناسان، حاضران با چالش‌های صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی،

گروه بهداشتی فیروز، مرکز نوآوری فیروز و دپارتمان پروژه‌های بهبود این مرکز، آشنا شدند.



این شرکت در سال ۱۳۸۷ نیز موفق به اخذ گواهینامه I.M.S (سیستم مدیریت یکپارجه) از شرکت U.R.S انگلستان شد. بیش از90 درصد نیروهای فعال در فیروز را معلولین یا خانواده معلولین تشکیل می‏دهند.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 145244
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین