بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/06/15 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 287
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان لرستان:

برگزاری مراسم تکریم زمینه‌سازی نخبه‌گماری است

امیری گفت: برگزاری مراسم‌های تکریم و الگوسازی از مفاخر بومی، یکی از تأکیدات سند برای ترویج فرهنگ نخبگانی و نیل به سمت اهدافی چون نخبه‌گماری است.

~/Asset/News/News/Image/حمزه امیری.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های تکریم و الگوسازی از مفاخر علمی و فرهنگی با هدف افزایش حس اعتماد به نفس مستعدان و پاسداشت خدمات نخبگانی، مراسم تکریم و تقدیر از دکتر بهرام دلفان؛ پزشک داروساز در حوزه گیاهان دارویی به همت بنیاد نخبگان لرستان برگزار شد.


در این مراسم، حمزه امیری؛ رییس بنیاد نخبگان استان لرستان با اشاره به شاخص‌های نخبگانی از دیدگاه سند راهبردی کشور در امور نخبگان، اثرگذاری بی‌بدیل و کم‌بدیل در حوزۀ تخصصی را یکی از مهمترین ویژگی‌های نخبگان دانست و گفت: دکتر بهرام دلفان به معنای واقعی این ویژگی‌ها را داراست و توانسته منشاء خدمات ارزنده‌ای به جامعۀ علمی و تخصصی استان باشد.


وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد نخبگان لرستان در زمینه نخبه‌پروری، افزود: بنیاد ملی نخبگان منطبق بر رویکردهای سند راهبردی کشور در امور نخبگان و مبتنی بر اصول و ارزش‌های اسلامی، شناسایی صحیح مسائل، شرایط و امکانات کشور، راهبردها و اقدامات کلان را برای فراهم شدن زمینه‏های «نخبه‌شناسی»، «نخبه‌پروری»، «نخبه‌گزینی» و «نخبه‌گماری» در جهت نیل به اهداف فوق تبیین کرده و دنبال می‌کند.


امیری ادامه داد: برگزاری مراسم‌های تکریم و الگوسازی از مفاخر بومی، یکی از تأکیدات سند برای ترویج فرهنگ نخبگانی و نیل به سمت اهدافی چون نخبه‌گماری است.


لازم به ذکر است، دکتر بهرام دلفان، در حوزه گیاهان دارویی فعالیت مستمر دارند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150567
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین