بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/03/24 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 311
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد:

تعامل نزدیک خانواده شهداء با جامعه نخبگانی پشتوانه‌ای بزرگ و معنوی است

اکوانی گفت: تعامل نزدیک خانواده شهداء با بنیاد نخبگان استان پشتوانه بزرگ معنوی برای حرکت مستعدان در مسیر نخبگان است.

~/Asset/News/News/Image/dsadcxc.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های تربیتی و به منظور الگوسازی برای دانشگاهیان و افزایش حس وطن‌دوستی آنان، جمعی از مستعدان‌برتر با خانواده شهید اسفرم دیدار و به مقام آن شهید بزرگوار ادای احترام کردند.


در این دیدار، حمدالله اکوانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: رسالت ملی و انقلابی ادای احترام به خانواده معظم شهدا و الگوسازی از رشادت‌های آن بزرگواران را ایجاب می‌کند چراکه تمام داشته‌های ایران امروز، مرهون و مدیون جانفشانی و ایثارگری شهداء و رزمندگان دوران دفاع‌مقدس است.


وی با اشاره به لزوم اشاعۀ ابعاد فرهنگ نخبگی، افزود: شهداء در زمانی که کشور و جامعه به فداکاری نیاز داشت، جان بر کف خود را به جبهه‌ها رساندند و این ناشی از ایمان و حس مسئولیت‌پذیری آنان بود. این ویژگی‌ها باید به عنوان الگو برای نسل جوان خاصه دانشجویان و مستعدان مطرح شود.


اکوانی تصریح کرد: تعامل نزدیک خانواده شهداء با بنیاد نخبگان استان پشتوانه بزرگ معنوی برای حرکت مستعدان در مسیر نخبگان است.


این بازدید با حضور رییس و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رییس نهاد نمایندگی مقاممعظمرهبری و معاون فرهنگی دانشگاه علومپزشکی استان و برخی از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 151206
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین