بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/03/26 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 341
  • - تعداد بازدیدکننده: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری:

شهدای مدافع سلامت الگویی فاخر برای مستعدان‌برتر هستند

بنیادیان گفت: ضروری است جامعه نخبگانی از حس مسئولیت‌پذیری و تعهد شهدای بزرگوار مدافع سلامت الگوگیری کنند.

~/Asset/News/News/Image/بنیادیان.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور تکریم خانواده شهید مدافع سلامت و ادای احترام به کادر درمان و همچنین الگوسازی از مسئولیت‌پذیری مدافعان سلامت، رییس بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری به همراه معاون درمان دانشگاه علومپزشکی شهرکرد و تعدادی از مستعدان‌برتر استان با خانواده دکتر رضوان نورمند چالشتری؛شهید مدافع سلامت دیدار و مقام شامخ آن شهید ادای احترام کردند.


در این دیدار، مجتبی بنیادیان؛ رییس بنیاد نخبگان استان ضمن تقدیر از جانفشانیهای شهدای مدافع سلامت، گفت: کادر درمانی همچون رزمندگان دوران جنگ‌تحمیلی با همان احساس و روحیه و انگیزه جهادی در خط مقدم سلامت جامعه به کشور خدمت میکنند.


وی افزود: شهید دکتر نورمند یکی از بهترین متخصصان در عرصه پزشکی و مایه افتخار و مباهات استان بود و ضروری است جامعه نخبگانی از حس مسئولیت‌پذیری و تعهد این شهید بزرگوار الگوگیری کنند.


فریدون رحمانی؛ معاون درمان دانشگاه علومپزشکی چهارمحال‌وبختیاری نیز ضمن تقدیر از جایگاه علمی شهید نورمند و فداکاریهای وی در دوران مبارزه با ویروس کرونا، از دست دادن این متخصص متعهد را برای استان ضایعه بزرگ توصیف کرد.


در پایان این مراسم لوح تقدیر از سوی بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری و دانشگاه علومپزشکی استان به خانواده شهید نورمند اهدا شد.


لازم به ذکر است، دکتر رضوان نورمند چالشتری، متخصص فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب بیمارستان هاجر شهرکرد، متخصص بیماریهای قلب و عروق، عضو هیئتعلمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و تنها متخصص پیسمیکر استان بود که در آذر ماه 1399 در خط مقدم مبارزه با کرونا، به این بیماری مبتلا و به فیض شهادت نائل شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153026
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین