جایزه امید به برگزیدگان مدرسۀ خلاقیت فارس اعطا شد
چهارمین جشنواره مدارس فصلی خلاقیت و ایدهپردازی با اهداء جایزه تحصیلی و توانمندسازی امید به برگزیدگان، پایان یافت.
رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر:
مسیر تجاریسازی ایدههای فناورانه باید فرایندی چابک باشد
تفاهمنامۀ همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر و شرکت شتابدهنده ایده بان شتاب با هدف تجاریسازی ایدههای فناورانه نخبگان و مستعدانبرتر استان منعقد شد.
پلتفرم دارکوب| با جستوجویی ساده به دنیای اختراعات ایرانی وارد شوید
همواره نیاز به یک مرجع جامع برای رصد اختراعات داخلی توسط پژهشگران ایرانی احساس میشد.حالا جستجوگر دارایی فکری دارکوب، ابزاری برای جستجوی پتنتهای داخلی است.
کشف یا خلق هدف وابسته به شناخت دقیق شخصیت فردی است
مسیر پیش روی افراد و کشف یا خلق هدف زندگی، بیش از هر چیز وابسته به شناخت دقیق از شخصیت، علایق، تواناییها و استعدادهای فرد است.
عضو فراکسیون اصلاح نظام اداری کشور:
حمایت از بازیگران اقتصادی کشور در زیست بوم نوآوری ضرورت دارد
نمایندگان و مجلس شورای اسلامی، ذهنیت بسیار مثبتی نسبت به فعالان خدوم زیستبوم نوآوری در کشور دارند و از هیچ کوششی برای توسعه حمایتها از آنان دریغ نمیکنند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان:
تربیت دینی با خودشناسی و ارتباط با خدا عجین است
حجتالاسلاموالمسلمین قرهداغی با بیان اینکه انسانشناسی یکی از مقولههای مهم در امر دعوت به نماز و مسائل دینی است، گفت: تربیت دینی خودشناسی و ارتباط با خدا عجین است.
مستعدانبرتر یزدی از نمایشگاه نیازمندیهای صنایع بازدید کردند
بازدید از نمایشگاه نیازمندیهای صنایع با حضور مخترعان و مستعدان برتر یزدی برگزار شد.
دبیر کمیسیون انرژی مجلس:
باید بر بالفعل شدن سرمایههای انسانی متمرکز شویم
رییس بنیاد نخبگان استان قزوین:
عدم خودباوری، مانعی بزرگ در مسیر اثربخشی دانشگاهیان است
رجبپور با اشاره به لزوم افزایش خودباوری دانشگاهیان، گفت: میتوان مشکلات موجود را با ایدههای بومی و استفاده از ظرفیتهای استان، در سایۀ همافزایی و تعامل بیندستگاهی حل کرد.
برترینهای دبیرستان ماندگار البرز تقدیر شدند؛ ستاری: دانشآموزان به فکر تاثیرگذاری در جامعه باشند؛ کاربردی کردن آموزشها ضروری است
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در آیین تقدیر از برترین های دبیرستان ماندگار البرز با اشاره به اینکه تاثیرگذاری دانشآموزان در جامعه ضروری است؛ بر تحول نظام آموزشی تاکید کرد.